O zi la Balcic – pe urmele regalitatii #33

DATA

sambata, 25 iulie 2020

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

Hai cu noi intr-o plimbare de o zi la Balcic, un loc superb si plin de mistere. Dorim sa intram in contact cu ceea ce au trait stramosii nostri pe acest taram! Descopera istoria acestui orasel intemeiat de colonisti greci, odata cunoscut sub denumirea de orasul Alb, situat pe tarmul Marii Negre!

Vom vizita celebrul Castel de la Balcic (Cuibul linistit) al Reginei Maria a Romaniei, locul de suflet al reginei. Unul dintre obiective este Gradina Botanica, unicata in Europa Centrala si de Est. Vom degusta vinuri si vom testa bucataria locala, iar la final, vom merge pe o veche fortareata, la 70 m altitudine deasupra marii, numita Kaliakra, de unde, daca avem noroc, vom zari delfini, cormorani sau pescarusi.

Vezi mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

Sambata dimineata pornim la drum pe traseul Bucuresti – Fetesti – Vama Veche – Balcic. In jurul orei 12 vom ajunge la celebra statiune.

Drumul cu autocarul dureaza aproximativ 4 ore cu tot cu pauze si poate varia in functie de trafic si de timpul de asteptare la punctul de trecere a frontierei.

Incepem traseul cu o vizita la Castelul Reginei Maria, construit ca resedinta pentru aceasta in perioada in care Cadrilaterul a apartinut Romaniei. Numit si „Cuibul Singuratic”, castelul este construit de-a lungul a trei terase si combina elemente ale stilului maur, mediteraneean si cel al caselor bulgaresti.

Castelul a fost locul preferat al Reginei Maria, in care aceasta a si locuit. Este compus din sase case, cate una pentru fiecare copil al acesteia. Vizitam si Capella Stella Maris, locul in care regina s-a regasit atat de mult, incat a lasat dorinta ca dupa moartea ei inima sa-i fie pastrata in incinta capelei.

Gradina Botanica

In exteriorul castelului descoperim explozia de culori si mireasma florilor din Gradina Botanica, care are forma unui celebru labirint cretan. Gradina contine peste 3.000 de specii de plante, unele dintre ele rare, precum si o colectie de 250 de cactusi. Tot aici ne plimbam si in Gradina lui Allahm, cu alei pavate cu piatra adusa din Maroc.

Pentru a cunoaste cat mai mult din specialitatile locale, facem o degustare de vinuri la crama amplasata in vecinatatea castelului.

Servim masa de pranz in Balcic, la unul dintre numeroasele restaurante cu vedere la mare.

Cap Kaliakra

Din Balcic pornim spre Cap Kaliakra, o fasie de cca 2 km, de forma unei peninsule care inainteaza in mare. Incantati de unicitatea peisajului, privim marea de la 70 m inaltime, iar, daca avem noroc, observam delfini, cormorani sau pescarusi. Tot aici vizitam cetatea medievala, care include poarta prin care se intra dinspre continent, ziduri, dar si ruine ale diferitelor cladiri, biserici, bai comune romane si fantani.

Seara ne luam la revedere de la vechea fortareata si pornim spre casa, pe traseul Vama Veche – Fetesti – Bucuresti. Vom ajunge in jurul orei 23.00.

Inscrierile se fac prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

BINE DE STIUT

=> MONEDA LOCALA: platile in Bulgaria se fac in moneda locala Leva. Va recomandam sa schimbati Leva din Bucuresti, intrucat timpul nu ne permite sa facem opriri pentru schimb valutar. Ghidul va strange banii in autocar pentru taxele de intrare la obiective.

=> ACTE NECESARE: carte de identitate (CI) in termen de valabilitate sau pasaport valabil inca 6 luni de la intoarcerea in tara.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Ministerul Afacerilor Externe

Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

Minorii care nu calatoresc insotiti de ambii parinti trebuie sa prezinte la vama documentele din care sa rezulte acordul unuia dintre parinti sau al ambilor parinti, dupa caz. Pentru o mai mare operativitate, este bine sa aveti si o fotocopie a documentelor ce poate fi oprita la vama. In cazul in care copiii nu sunt insotiti de niciunul dintre parinti, adultul care-i insoteste va prezenta si Certificat de cazier judiciar.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Politiei de Frontiera. 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul precum si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • La excursiile in afara tarii, inainte de imbarcare, se va asigura masurarea temperaturii cu dispozitive tip termoscanner pentru fiecare participant. Se va refuza imbarcarea persoanelor cu o temperatură >37,3°C si li se va recomanda sa consulte de urgenta medicul de familie.

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos.

ECHIPAMENT NECESAR: pantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASA: Vom avea timp liber in Balcic pentru a lua masa de pranz. Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu cel turistic;
  • evenimentul se organizează cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentului vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezerva dreptul sa modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor, dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii;
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ; 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Cristina Madalina Nidelea

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Asistent de ghid
  • Fotograf profesionist
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

Intrarile la obiectivele turistice

  • Castelul Reginei Maria – 6 leva/14 lei,
  • Gradina Botanica – 8 leva/19 lei,
  • Cap Kaliakra – 3 leva/7 lei

Asigurarea medicala (optionala).

Alte mese sau cheltuieli personale.

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica „Pretul evenimentului include” 

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: Samabata, 25 iulie, ora 06:00,  Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: Sambata, 25 iulie in jurul orei 23:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account