Targurile de Craciun de la Viena si Budapesta

DATA

miercuri, 18 decembrie 2019

luni, 23 decembrie 2019

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

🎄 In decembrie ne lasam invaluiti de atmosfera de poveste a sarbatorilor de iarna la Targurile de Craciun de la Viena si Budapesta 🎄

Vezi mai jos intregul itinerariu! ⬇

Ziua 0 – miercuri, 18 decembrie

Plecam din Bucuresti la ora 21 pe traseul Pitesti – Sibiu – Deva – Timisoara – Arad – Nadlac – Budapesta – Viena.

Drumul cu autocarul dureaza aproximativ 18 ore cu tot cu pauze si poate varia in functie de trafic si de timpul de asteptare la punctul de trecere a frontierei, atat la dus cat si la intors.

Ziua 1 – joi, 19 decembrie

Ajungem in Viena in jurul orei 15. Ne cazam la Hotel Star Inn Premium ⭐⭐⭐ si avem timp liber pentru odihna, urmand ca seara sa mergem la Targul de Craciun.

Acest eveniment are o traditie seculara, primul targ de acest fel datand din anul 1298 🙂 Aici ne delectam cu traditionalul Gluhwein, pregatit dupa o reteta speciala, punci fierbinte, turta dulce, castane prajite si ascultam concerte sustinute de coruri internationale. Peste 150 de standuri decorate festiv ofera obiecte traditionale facute manual, podoabe de Craciun si specialitati culinare delicioase.

Ziua 2 – vineri, 20 decembrie

O vom aloca pentru vizitarea orasului.

Ziua 3 – sambata, 21 decembrie

Dimineata plecam cu autocarul spre Bratislava, capitala Slovaciei si unul dintre cele mai frumoase orase de pe Dunare. Timp de cateva ore descoperim principalele atractii turistice, dupa care facem pauza de masa. Ne continuam drumul spre Budapesta unde ne cazam la Hotel Erzsebet City Center ⭐⭐⭐ localizat pe o strada pietonala cu baruri si cafenele . Seara servim cina si ne distram intr-un pub din zona.

Ziua 4 – duminica, 22 decembrie

Servim micul dejun si pornim intr-un tur ghidat pietonal si cu autocarul.

Vizitam Citadella de pe dealul Gellert, o roca inalta de 140 de metri care se inalta deasupra Dunarii.

In continuare admiram una dintre cele mai impunatoare cladiri din Budapesta, Castelul Buda, fosta resedinta a multor regi maghiari, situat intr-o zona superba in care se remarca arhitectura in stil baroc a constructiilor, dar si Biserica Matyas, cel mai faimos locas de cult catolic din Budapesta.

Foarte aproape de Biserica Matyas se afla Bastionul Pescarilor, unul dintre cele mai bune puncte de observare din Budapesta, oferind privelisti panoramice extraordinare asupra orasului. Printre obiective se numara: Bulevardul Andrassy, Piata Eroilor, Parcul Orasenesc, Basilica St. Stefan, Bulevardul Circular Interior si Sinagoga Mare.

Servim pranzul si impartasim impresii despre locurile vizitate, dupa care pornim intr-un tur ghidat pietonal si cu autocarul, destinatia finala fiind targul de Craciun de la Budapesta, unde ne delectam cu preparate traditionale si bauturi calde.

Seara ne imbarcam intr-o croaziera privata pe Dunare. Pe puntea vaporului servim cina si admiram orasul intr-un cadru feeric.

Ziua 5 – luni, 23 decembrie

Dis de dimineata pornim spre casa, pe acelasi traseu pe care am venit, urmand ca in jurul orei 24 sa ajungem la Bucuresti.

INSCRIERE

Inscrierile se fac prin achitarea taxei de participare pana pe 11 decembrie, in limita locurilor disponibile.

BINE DE STIUT

MONEDA LOCALA:

Budapesta:  forint

Viena: euro

Bratislava: euro

ACTE NECESARE:

Carte de identitate (CI) in termen de valabilitate sau pasaport valabil inca 6 luni de la intoarcerea in tara.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Ministerul Afacerilor Externe.

Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

Minorii care nu calatoresc insotiti de ambii parinti trebuie sa prezinte la vama documentele din care sa rezulte acordul unuia dintre parinti sau al ambilor parinti, dupa caz. Pentru o mai mare operativitate este bine sa aveti si o fotocopie a documentelor ce poate fi oprita la vama.
In cazul in care copiii nu sunt insotiti de niciunul dintre parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta si Certificat de cazier judiciar.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Politiei de Frontiera.

 

ASIGURARE MEDICALA:

Recomandam asigurare medicala pentru calatorie. Inainte cu cateva saptamani de eveniment, vom face o recomandare pentru cei interesati.

CAZARE:

Ne vom caza in camere de doua locuri cu mic dejun inclus. Camere au baie proprie.

Viena: Hotel Star Inn Premium ⭐⭐⭐ Mai multe informatii si poze gasesti aici.

Budapesta: Hotel Erzsebet City Center ⭐⭐⭐Mai multe informatii si poze gasesti aici.

 

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului;
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 14 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi la nr. 0748.657.791;
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Bogdan Vladu.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

Pretul evenimentului nu include

  • Ghid Viena
  • Ghid Budapesta
  • Intrarile la obiectivele turistice
  • Croaziera + cina (seara 3)
  • Palatul Schonbrunn cu Ghid (limba romana) – 25 euro/pers
  • asigurare de calatorie (optionala)

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare:  18 decembrie, ora 21:00, Piata Unirii

Intoarcere: 23 decembrie, in jurul orei 24

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2019 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account