Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a primi puncte bonus.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul (recomandat);
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare excursie se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si e-mailul de confirmare al anularii.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la excursie, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia dupa cum urmeaza:
    • la evenimentele fara cazare, cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
    • la evenimentele cu avionul, cu minimum 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii, sub sanctiunea platii unei penalitati egale cu contravaloarea biletului de avion, dupa caz. 
    Dreptul de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere.
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
In cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai putin de 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor fara cazare, cu mai putin de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu cazare, sau cu mai putin de 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu avionul, sumele de bani achitate catre Agentie nu se returneaza si nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza o excursie din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii excursiei pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor excursii marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii excursiei.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua excursiei cu autocarul, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte.Locul se rezerva in momentul achitarii excursiei sau avansului, dupa caz.
Se pot plati cu vouchere de vacanta (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în Romania cu minimum o noapte de cazare.Pentru a achita cu vouchere, va rugam sa luati legatura cu urmatoarea agentie de turism cu care colaboram: IVAS SERVICE SRL, Licentă turism nr. 1439 (Program de luni pana vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Fata de pretul afisat pe site-ul nostru, agentia de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2022 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
WhatsApp
Hai sa socializam!
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account