Colaj de imagini cu atracții din SUA incluzând Route 66, Las Vegas, Los Angeles, și Grand Canyon, utilizat ca cover pentru excursia Circuit American.

Circuit American: LA, Vegas si Route 66 – De la Hollywood la Grand Canyon

DATA

luni, 24 martie 2025

marti, 1 aprilie 2025

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

Hai sa socializam in Statele Unite ale Americii pentru o aventura unica! 🌟

Anul acesta, gasca HSS te invita sa explorezi vestul fascinant al Americii, cu o excursie ce include cele mai iconice destinatii de pe coasta pacifica si in desertul american! De la glamourul Hollywood-ului din Los Angeles, la vibratia electrica a Las Vegas-ului si legendarul Route 66, aceasta calatorie promite sa fie o experienta memorabila.

In Los Angeles, vom descoperi celebrele atractii ale orasului, de la Walk of Fame, unde vedetele Hollywood-ului isi etaleaza stelele, la Observatorul Griffith, care ofera vederi spectaculoase asupra intregului oras. Ne vom adanci in magia Universal Studios, inclusiv in fascinanta lume a Harry Potter, si vom explora atractiile captivante, pline de adrenalina.

In Las Vegas, ne vom bucura de un tur nocturn si de cazinouri, unde stralucirea orasului ne va incanta cu luminile sale sclipitoare. Bineinteles, „ce se intampla la Vegas, ramane la Vegas” si ne vom asigura ca te vei bucura din plin de fiecare moment!

Pe legendarul Route 66, vom retrasa istoria si spiritul liber al Americii, iar in Grand Canyon, ne vom bucura de privelisti impresionante care iti taie rasuflarea. Ne vom indrepta si spre San Diego pentru a descoperi farmecul acestui oras californian, explorand Old Town, Seaport Village, Balboa Park si La Jolla, bucurandu-ne de atmosfera relaxata si peisajele frumoase.

Fiecare zi va aduce noi descoperiri, de la atmosfera vibranta a Hollywood-ului si stralucirea Vegas-ului, la explorarea atractiilor captivante din California. Los Angeles, Las Vegas si San Diego te vor cuceri cu peisaje uimitoare, distractie si o cultura diversa, oferindu-ne amintiri de nepretuit intr-un parcurs care nu inceteaza niciodata sa surprinda!

EARLY BOOKING: Dublu puncte bonus la inscriere in primele 2 saptamani de la publicare: pana pe data de 10 octombrie! 

Vezi mai jos intregul itinerariu! 

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, in functie de anumite aspecte organizatorice, structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor se mai pot modifica.

Ziua 1 – luni, 24 martie : Descoperim Los Angeles

Aventura noastra incepe devreme in dimineata zilei de 24 martie! Ne intalnim la ora 03:00 dimineata la Aeroportul Otopeni, terminalul Plecari, pentru imbarcarea spre Los Angeles, orasul starurilor! Dupa formalitatile de check-in si controlul documentelor, decolam spre Los Angeles cu o escala scurta in Amsterdam.

Ajungem in Los Angeles in jurul orei 16:00 (ora locala). Vom fi preluati de un autocar care ne va duce la hotelul nostru, Dream Hollywood by Hyatt ⭐⭐⭐⭐ sau similar. Dupa check-in, avem timp sa exploram emblematicele zone ale orasului. Ne vom indrepta spre Beverly Hills pentru a admira strazile elegante si magazinele de lux. Apoi ne vom indrepta spre Hollywood pentru a vedea celebrele atractii.

Observatorul Griffith

Nu ratam o urcare la Observatorul Griffith, unde vom avea parte de o panorama spectaculoasa a orasului si vom descoperi faimosul Hollywood Sign. In aceasta zona, vom putea sa ne bucuram de privelisti superbe si sa facem cateva fotografii de neuitat.

Ziua 2 – marti, 25 martie: Magia Hollywood-ului si Universal Studios
World of Harry Potter

Ne indreptam spre Universal Studios Hollywood pentru o zi plina de distractie si aventura! Vom explora World of Harry Potter, un taram magic unde vom fi transportati in universul fascinant al lui Harry Potter. Ne vom plimba prin Hogsmeade, vom vedea castelul Hogwarts si ne vom bucura de atractiile inspirate din seria de carti si filme.

Mai departe, vom face un tur al studiourilor si vom descoperi secretele din spatele scenelor multor filme celebre. Ne vom bucura de spectacole si atractii palpitante, intr-o atmosfera vibranta si plina de energie.

Dupa amiaza, ne vom indrepta spre Walk of Fame, unde vom putea admira stelele legendelor Hollywood-ului si ne vom fotografia alaturi de numele vedetelor noastre favorite. Este momentul perfect pentru a explora acest simbol iconic al cinematografiei si pentru a simti pulsul vibrant al orasului.

Seara, ne vom intoarce la hotelul nostru, pentru o odihna bine meritata.

Ziua 3 – miercuri, 26 martie: De la Hollywood la Las Vegas
Las Vegas

Dupa ce eliberam camerele, incepem drumul spre urmatoarea destinatie: stralucitorul Las Vegas! In drum, vom face o oprire la Hollywood Lake pentru a admira faimosul semn de Hollywood si a face cateva fotografii de neuitat.

Apoi, ne vom opri pentru o pauza de masa la Ghost Town Calico, un oras fantoma care ne va oferi o privire asupra vietii din Vestul Salbatic si o oportunitate de a explora acest loc istoric plin de farmec.

Dupa aceasta pauza, continuam calatoria spre Las Vegas, unde ne vom caza la Hotel Linq ⭐️⭐️⭐️⭐️. Seara, ne asteapta un tur nocturn fascinant al orasului. Vom explora Fremont Street, unde stralucirea neonurilor si atmosfera vibranta ne vor incanta. Vom vedea spectaculosul Bellagio Fountains, un show de apa si lumina impresionant, si vom experimenta atmosfera electrizanta a cazinourilor de pe Strip.

Fiecare moment in Las Vegas promite a fi plin de magie si adrenalina!

Ziua 4 – joi, 27 martie: Explorarea Stralucitorului Las Vegas

Incepem ziua cu un tur al orasului Las Vegas, unde vom descoperi cele mai faimoase atractii ale acestui oras legendar. Vom vizita faimosul Titanic: The Artifact Exhibition, unde vom putea admira artefacte originale si vom invata mai multe despre povestea tragica a Titanicului.

Urmatorul obiectiv al zilei este Bodies: The Exhibition, situat la hotelul Luxor. Aici, vom explora corpul uman intr-un mod fascinant, avand ocazia sa vedem structurile interne ale corpului uman prezentate intr-un mod educativ si impresionant.

Seara, ne vom indrepta spre un show de cabaret, oferindu-ne oportunitatea de a ne relaxa si a ne bucura de un spectacol de calitate, care reflecta vibratia si energia unica a Las Vegas-ului.

Ne intoarcem la hotelul nostru pentru a ne relaxa dupa o zi plina de activitati.

Ziua 5 – vineri, 28 martie: De la Las Vegas la Grand Canyon

Ne pregatim sa plecam din Las Vegas si sa ne indreptam spre una dintre cele mai impresionante destinatii ale calatoriei noastre: Grand Canyon. In drumul nostru, vom face o oprire la Hoover Dam, o realizare inginereasca remarcabila, unde vom putea admira aceasta constructie masiva si importanta.

Grand Canyon West Rim

Continuam aventura noastra cu o vizita la Grand Canyon West Rim, unde vom explora peisaje spectaculoase si vom experimenta faimosul Grand Canyon Skywalk. Aceasta pasarela din sticla, suspendata deasupra prapastiei, ofera vederi uluitoare ale canionului si este o oportunitate unica de a trai senzatii intense si de a face fotografii de neuitat.

Kingman, pe Route 66

Ajungem in Kingman, pe Route 66, unde ne vom odihni la Best Western Plus King’s Inn & Suites⭐⭐⭐⭐ sau similar, pentru a incepe ziua urmatoare cu energie.

Ziua 6 – sambata, 29 martie: De la Kingman la San Diego

Incepem ziua devreme, eliberam camerele din Kingman si ne pregatim pentru o noua aventura! Destinatia noastra de astazi este Palm Springs, un oras renumit pentru peisajele sale pitoresti si atmosfera relaxata.

Aici vom explora atractiile principale ale orasului, bucurandu-ne de farmecul unic al Palm Springs si de privelistile spectaculoase care il caracterizeaza.

Dupa turul orasului, ne indreptam spre San Diego North, unde ne vom caza la hotelul Home2 Suites by Hilton ⭐⭐⭐⭐ sau similar din Temecula.

Ziua 7 – duminica, 30 martie : Turul orasului San Diego
San Diego

Incepem ziua cu un tur complet al orasului San Diego! Vom explora cateva dintre cele mai emblematici locuri ale acestui oras californian.

Primul nostru popas va fi in Old Town, zona istorica unde vom descoperi farmecul trecutului si cultura locala. Apoi, ne vom indrepta spre Seaport Village, un loc pitoresc situat pe malul oceanului, perfect pentru o plimbare relaxanta si cateva cumparaturi.

Balboa Park

Urmatorul obiectiv al zilei este Balboa Park, un parc imens care gazduieste o serie de muzee si gradini frumoase. Vom explora aceste atractii si ne vom bucura de spatiile verzi si arhitectura impresionanta.

La Jolla

In final, ne vom indrepta spre La Jolla, un cartier renumit pentru plajele sale spectaculoase si peisajele impresionante. Este locul perfect pentru a incheia ziua intr-o nota relaxanta, admirand frumusetea naturala a coastei.

Dupa o zi plina de explorari, ne vom indrepta spre Los Angeles pentru cazare la Best Western Royal Palace Inn & Suites⭐⭐⭐⭐ sau similar, pentru a ne reface energia dupa o zi plina de activitati.

Ziua 8 – luni, 31 martie 2025: Ultimele Momente de Explorare in California

In aceasta ultima zi, ne pregatim sa profitam de ultimele momente in California. Daca timpul ne permite, vom face o oprire la Santa Monica, faimoasa pentru plajele sale superbe si atmosfera vibranta.

Dupa aceasta scurta vizita, ne indreptam spre aeroport pentru zborul de intoarcere.

Incheiem astfel o aventura memorabila pe coasta Pacificului, plina de descoperiri captivante, peisaje spectaculoase si amintiri de neuitat.

Odata ajunsi la aeroport, incepem formalitatile de imbarcare: controlul bagajelor si al documentelor. Decolam cu destinatia Paris.

Pe parcursul zborului, ne bucuram de facilitatile oferite: filme, jocuri, mancare si bauturi.

Ziua 9 – 1 Aprilie: Sosire in Bucuresti

Dupa o scurta escala in Paris, ne imbarcam pentru zborul catre Bucuresti. Si chiar daca ne-am dori ca aceasta sa fie o pacaleala de 1 aprilie si vacanta sa continue, aterizam in Otopeni in jurul orei 20.

Ne luam ramas bun, plini de amintiri frumoase, si abia asteptam sa ne revedem la urmatoarea aventura!

INSCRIERE

Inscrierea se face prin achitarea integrala a excursiei  in limita locurilor disponibile sau prin plata unui avans.

Plata cu cardul este posibila doar la plata integrala a excursiei.

Folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank” puteti achita in rate:

-2400 RON/persoana, avans la inscriere,

3500 RON/persoana, pana la 15 decembrie,

3500 RON/persoana, pana la 20 ianuarie, 

-diferenta 3500 RON/persoana, pana la 20 februarie.

Sumele platite in avans se pierd in cazul in care se renunta la rezervare sau nu sunt respectate termenele de plata.

Oferim consultanta, daca va mai fi cazul, pentru completarea formularelor necesare si programarea interviului la ambasada. In situatia in care participantul nu primeste viza din motive neimputabile lui, avansul va fi returnat in maximum 3 zile lucratoare. Totodata, aflam curand daca programul Visa Waiver va elimina complet necesitatea obtinerii vizei pentru aceasta destinatie.

Avansul se pierde in cazul in care viza nu este luata din vina participantului (fie nu a trimis actele in timp util, fie nu s-a prezentat la data/ora programata, etc)

CAZARE:

Ziua 1, 2 – Ne vom caza la Dream Hollywood by Hyatt 4* in Los Angeles sau similar,  in camere standard de doua locuri (cu paturi twin sau pat matrimonial).

Ziua 3, 4 – Ne vom caza la Hotel Linq ,  în Las Vegas, in camere standard de doua locuri (cu paturi twin sau pat matrimonial).

Ziua 5 – Ne vom caza la Best Western Plus King’s Inn & Suites in Kingman sau similar, Route 66, in camere standard de doua locuri (cu paturi twin sau pat matrimonial).

Ziua 6 – Ne vom caza la Home2 Suites by Hilton in Temecula sau similar, in camere standard de doua locuri (cu paturi twin sau pat matrimonial).

Ziua 7 – Ne vom caza la Best Western Royal Palace Inn & Suites in Los Angeles sau similar, in camere standard de doua locuri (cu paturi twin sau pat matrimonial).

In anumite situatii exceptionale hotelurile se pot schimba fata de cele initiale cu unele similare.

Fiind o excursie de grup, alocarea camerelor va fi realizata aleatoriu de catre hotel. Astfel, nu putem garanta acelasi tip de camere pentru toti participantii sau anumite preferinte specifice (ex: balcon, etaj superior/inferior, o vedere anume, etc).

Pentru acest eveniment exista si posibilitatea cazarii in camere single (cu plata unui supliment). Daca esti interesat(a), te rugam sa ne contactezi pentru ca locurile sunt limitate.

Locurile in camere se vor ocupa in ordinea achitarii avansului. Pentru asta este necesara inscrierea in tabelul de cazare publicat in grupul de facebook dedicat acestei excursii. Nu ne asumam raspunderea pentru persoanele care au achitat dar nu au accesat tabelul in timp util pentru a-si ocupa locul dorit (in camera cu paturi twin sau cu pat matrimonial).

Insa nu va faceti griji! Noi vom face alocarea in camere astfel incat intr-o camera sa fie persoane de acelasi sex, daca nu se cunosc sau nu ne cer altfel in mod explicit. Daca doriti informatii suplimentare despre persoana cu care veti imparti camera ne puteti contacta si va furnizam toate informatiile cu mare drag.

CONDITIE FIZICA

Aceasta excursie se adreseaza persoanelor active si este contraindicata celor care sufera de afectiuni medicale ce i-ar putea impiedica la participarea activitatilor in deplina siguranta.

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs pe jos, cu mijloacele de transport in comun sau cu autocarul.

ECHIPAMENT NECESAR: pantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac.

BINE DE STIUT 
  • La excursiile cu avionul pentru a confirma locul avem nevoie de o poza/scan de pe pasaport. Poza se poate trimite la adresa contact@haisasocializam.ro dupa inscriere. Este necesar ca pasaportul sa fie trimis in maximum 24 de ore de la inscriere pentru a va putea garanta pretul. Prin exceptie, daca nu aveti pasaport valabil puteti trimite CI, iar ulterior pasaportul cu pana la 30 de zile inainte de eveniment.
  • Pretul excursiei se poate majora in functie de evolutia pretului biletului de avion sau alte aspecte organizatorice, insa pentru tine se va pastra tariful de la momentul comenzii.
MONEDA LOCALA:

Platile in SUA se fac in dolari americani. Va recomandam sa schimbati dolari din Bucuresti, intrucat timpul nu ne permite sa facem opriri pentru schimb valutar. Ghidul va strange banii pentru taxele de intrare la obiective.

ACTE NECESARE:

Cetatenii romani au nevoie de viza pentru a calatori in SUA. Intrarea in SUA este permisa doar in baza pasaportului (simplu electronic sau simplu temporar).

Minori

Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

Minorii care nu calatoresc insotiti de ambii parinti trebuie sa prezinte la vama documentele din care sa rezulte acordul unuia dintre parinti sau al ambilor parinti, dupa caz. Pentru o mai mare operativitate este bine sa aveti si o fotocopie a documentelor ce poate fi oprita la vama.
In cazul in care copiii nu sunt insotiti de niciunul dintre parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta si Certificat de cazier judiciar.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Politiei de Frontiera.

Pentru toate informatiile actualizate, recomandam consultarea website-ului Ministerul Afacerilor Externe.

Masuri de precautie recomandate:

ASIGURARE STORNO:

Pentru protectie suplimentara, iti recomandam incheierea unei asigurari storno in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii.

De asemenea, iti recomandam incheierea unei asigurari medicale.

De ce sa iti faci asigurare de calatorie (storno)?

IMPORTANT

  • obiectivul principal al excursiei este acela de socializare, si nu turistic;
  • excursia se organizeaza cu MINIMUM 10 participanti si MAXIMUM 45 de participanti;
  • este obligatoriu ca minorii sa fie insotiti de un adult pe toata durata evenimentului;
  • ultimele detalii ale excursiei vor fi postate in ultima saptamana inainte de eveniment in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • excursia se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • agentia isi rezerva dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in avion vor fi alocate aleatoriu, indiferent de numarul de locuri comandate, in masura posibilitatilor se vor putea face schimburi intre participanti;
  • in cazul in care excursia va fi anulata, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 10 zile inainte;
  • pentru situatii speciale ne poti contacta pe Whatsapp, pe pagina de Facebook, pe email la contact@haisasocializam.ro sau telefonic in timpul programului de luni pana vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791;
  • datele prezentei excursii se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Gabriela Munteanu.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

  • Transport cu avionul Bucuresti – Amsterdam ✈ KLM (durata zbor – 3h, escala – aprox. 1.5h)
  • Transport cu avionul Amsterdam – Los Angeles ✈ KLM (durata zbor – aprox. 11 h)
  • Cina + bauturi incluse pe durata zborului Amsterdam – Los Angeles
  • Transport cu avionul Los Angeles – Paris ✈ AirFrance (durata zbor – aprox. 11h, escala – aprox. 1h)
  • Cina + bauturi incluse pe durata zborului Los Angeles – Paris
  • Transport cu avionul Paris – Bucuresti ✈ AirFrance (durata zbor – aprox. 3h)
  • Bagaj mic de mana maxim (55 x 35 x 25 cm )
  • Bagaj de cala maxim 23 kg (75 x 53 x 30 cm)
  • Transfer de la aeroport la Hotel
  • Transport local (microbuz)
  • Ghid local in limba romana/engleza
  •  2 nopti de cazare in camere de 2 locuri la Dream Hollywood by Hyatt, Los Angeles 4**** sau similar 
  •  2 nopti de cazare in camere de 2 locuri la  Hotel Linq 3, Las Vegas 5*****  sau similar
  •  1 noapte de cazare in camere de 2 locuri la Best Western Plus King’s Inn & Suites, Kingman 3*** sau similar 
  •  1 noapte de cazare in camere de 2 locuri la Home2 Suites by Hilton, Temecula 3***sau similar 
  •  1 noapte de cazare in camere de 2 locuri la  Best Western Royal Palace Inn & Suites, Los Angeles 3***  sau similar
  • Consultanta in vederea obtinerii vizei (daca este cazul) 
  • Ghid national/Insotitor de grup autorizat de Ministerul Turismului
  • Puncte bonus in conformitate cu Regulamentul
  • O bandana personalizata pentru fiecare participant cu logo-ul HSS!

Pretul evenimentului nu include

Supliment camera single 3490 lei/persoana (optional, in limita disponibilitatii)

RECOMANDARE: Asiguarare STORNO si/sau medicala (serviciile medicale sunt foarte scumpe in SUA)

  • Taxa de viza (Doar daca este cazul. Este posibil ca pana la momentul calatoriei sa nu mai fie necesara viza pentru a calatori in SUA) – 185 USD/pers 
  • Transport local (autobuz, metrou, tren) – aprox. 30 USD/pers 
  • OPTIONAL – Universal Studio World of Harry Potter – 144 USD/pers 
  • OPTIONAL – Ghost Town Calico – 12 USD/pers 
  • OPTIONAL – Titanic – The Artefact Exhibition – 43 USD/pers 
  • OPTIONAL – Bodies… The Exhibition – Luxor – 39 USD/pers 
  • OPTIONAL – Spectacol – aprox. 100 USD/pers 
  • OPTIONAL – Grand Canyon West Rim cu Skiwalk – 74 USD/pers 
  • Costuri suplimentare taxa de bagaj – 3-5 dolari/ bagaj/hotel (dacă este cazul) 
  • Mic dejun/pranz/cina – 30-50 USD/pers/masa
  • Tips (hotel, ghizi locali, etc.) – 50 USD/pers 
  • !!! De obicei preturile prezentate sunt fara taxe (se adauga aprox. 10%) 
  • !!! Pentru restaurante tips-ul se adauga dupa taxe si e obligatoriu trecut pe nota 15-25% 
  • Este necesar sa aveti card bancar pentru transportul public! 
  • Garantie hotel (suma se elibereaza la cateva zile dupa plecare) – aprox. 250 USD/pers 

Alte mese sau cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include”  

Tarifele de mai sus se pot modifica fara stirea noastra.

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: luni, 24 martie, ora 03:00 Aeroportul Otopeni, zona Terminal Plecari 

Intoarcere: marti, 01 aprilie, ora 20:00 pe Aeroportul Otopeni    

Mijloc de transport: avion, compania KLM/Air France

Orele de zbor se pot modifica independent de vointa noastra la initiativa companiei aeriene.

 

 

 

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a primi puncte bonus.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul fara comision (recomandat);
  • Transfer bancar prin Internet Banking sau (OP);
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare excursie se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si e-mailul de confirmare al anularii.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la excursie, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia dupa cum urmeaza:
    • la excursiile fara cazare, cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii; 
    • la excursiile cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
    • la excursiile cu avionul, cu minimum 45 de zile calendaristice înainte de data plecării, sub sanctiunea platii unei penalitati egale cu valoarea avnsului.
    Dreptul de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere.
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
In cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai putin de 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor fara cazare, cu mai putin de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu cazare, sau cu mai putin de 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu avionul, sumele de bani achitate catre Agentie nu se returneaza si nu pot fi folosite pentru alte excursii.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-a efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza o excursie din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii excursiei pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor excursii marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii excursiei.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua excursiei cu autocarul, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii excursiei sau avansului, dupa caz.
Se pot plati cu vouchere de vacanta (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate in Romania cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, va rugam sa luati legatura cu urmatoarea agentie de turism cu care colaboram: IVAS SERVICE SRL, Licenta turism nr. 1439 (Program de luni pana vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Fata de pretul afisat pe site-ul nostru, agentia de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2024 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account