Weekend la Castelul Reginei Maria si orasul antic Nessebar

DATA

sambata, 11 aprilie 2020

duminica, 12 aprilie 2020

PRET

380 lei

DISPONIBILITATE

15 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 15 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Primavara aceasta petrecem 2 zile la Balcic, descoperim locuri misterioase, peisaje pitoresti si ne relaxam la SPA

TRASEU

ZIUA 1 – sambata, 11 aprilie

Plecam dis-de-dimineata pe directia Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Balcic, urmand sa ajungem in jurul orei 12 la destinatie.

Incepem traseul cu o vizita la Castelul Reginei Maria, construit ca resedinta pentru aceasta in perioada in care Cadrilaterul a apartinut Romaniei. Numit si „Cuibul Singuratic”, castelul este construit de-a lungul a trei terase si combina elemente ale stilului maur, mediteraneean si cel al caselor bulgaresti.

Castelul a fost locul preferat al Reginei Maria, in care aceasta a locuit si este compus din sase case, cate una pentru fiecare copil al acesteia. Vizitam si Capella Stella Maris, locul in care regina s-a regasit atat de mult, incat a lasat dorinta ca dupa moartea ei inima sa-i fie pastrata in incinta capelei.

In continuare avem timp liber pentru a servi pranzul. Doritorii se pot plimba prin zona sau pot admira marea de pe faleza.

In jurul orei 18 ne indreptam catre hotel Light House Golf Resort ⭐⭐⭐⭐⭐ unde ne cazam si ne putem relaxa la SPA.

ZIUA 2 – duminica, 12 aprilie

Dimineata servim micul dejun si ne decazam dupa care ne indreptam catre The Stone Forest, un adevarat monument al naturii. Aici descoperim formatiuni stancoase de 5-7 m inaltime care s-au format acum 50 de milioane de ani, pe vremea cand aceasta parte a Europei era acoperita de oceane. Coloanele cilindrice se intind pe 253 de hectare de-a lungul coastei Marii Negre si ne duc cu gandul la ruinele unor temple din antichitate. Un alt lucru bizar este aspectul lor la interior, acestea fiind goale si umplute cu nisip, fara a avea vreo fundatie.

Lasam in urma acest loc misterios si ne indreptam catre Nesebar, o statiune dezvoltata pe locul unei asezari trace, unde avem timp liber 3 ore. Aflam istoria acestui loc la fiecare pas facut pe stradutele inguste flancate de case albe din piatra si lemn, faleze inalte, servim masa la unul dintre restaurantele pescaresti sau zabovim la una dintre cafenelele cochete cu priveliste la mare.

Dupa un weekend plin, plecam catre Bucuresti unde ajungem in jurul orei 22:30.

Rezervarea locului se face prin achitarea unui avans de 200lei sau prin achitarea integrala a evenimentului, pana pe data de 31 ianuarie, in limita locurilor disponibile. A doua transa, de 180 lei, trebuie achitata pana pe data de 15 februarie.

Pentru plata avansului, comanda se plaseaza folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank”.

 

ECHIPAMENT : haine lejere potrivite pentru conditiile meteo si rucsac.

CAZARE:Ne vom caza la  hotel Light House Golf Resort ⭐⭐⭐⭐⭐in camere de 2 persoane cu baie in camera.

Primele 10 persoane inscrise vor fi cazare in camere cu vedere la mare 

BINE DE STIUT

=> MONEDA LOCALA: platile in Bulgaria se fac in moneda locala Leva. Va recomandam sa schimbati Leva din Bucuresti, intrucat timpul nu ne permite sa facem opriri pentru schimb valutar.

=> ACTE NECESARE: carte de identitate (CI) in termen de valabilitate sau pasaport valabil inca 6 luni de la intoarcerea in tara.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Ministerul Afacerilor Externe.

Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

Minorii care nu calatoresc insotiti de ambii parinti trebuie sa prezinte la vama documentele din care sa rezulte acordul unuia dintre parinti sau al ambilor parinti, dupa caz. Pentru o mai mare operativitate este bine sa aveti si o fotocopie a documentelor ce poate fi oprita la vama.
In cazul in care copiii nu sunt insotiti de niciunul dintre parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta si Certificat de cazier judiciar.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Politiei de Frontiera.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalul evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rugam sa ne contactezi la nr. 0748.657.791
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Gabriela Munteanu

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

380 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul
  • O noapte de cazare cu mic dejun la Light House Golf Resort ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Acces la SPA (sauna, dus turceasc, baie de aburi, sauna cu infrarosii, jacuzzi, zona de relaxare, piscina interioara, sala fitness)
  • Ghid autorizat de Ministerul Turismului
  • Asistent de ghid
  • Fotograf profesionist
  • Apa
  • Cafea
  • Ceai
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!

Pretul evenimentului nu include

Intrarile la obiectivele turistice

  • Castelul Reginei Maria 6 leva/persoana
  • Gradina Botanica 8 leva/persoana

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica „Pretul evenimentului include” 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 15 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

 Plecare: sambata, 11 aprilie, ora 06:00, Piata Victoriei

Intoarcere: duminica, 12 aprilie, in jurul orei 21

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2019 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account