Weekend la Cabana Voina – Varful Papusa #2

DATA

sambata, 5 septembrie 2020

duminica, 6 septembrie 2020

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

Toamna ne aduce a 2-a editie a drumetiei in masivul Iezer-Papusa!

Varful Papusa – o destinatie de suflet a iubitorilor de munte si o frumoasa creasta care ne va surprinde cu peisaje menite sa îti taie respiratia.

TRASEU

ZIUA 1 – sambata, 5 septembrie

Sambata in zori pornim la drum pe directia Bucuresti – Targoviste – Leresti urmand ca in jurul orei 9:30 sa ajungem la Cabana Voina.

Lasam autocarul si intram pe traseu inaintand spre Cabana Cuca pe drum forestier. Aici facem o scurta pauza dupa care ne continuam urcusul spre varf urmand traseul cu banda albastra. Persoanele care nu doresc sa urce se pot intoarce la Cabana Voina, impreuna cu unul dintre ghizi din poiana aflata la jumatatea distantei spre Varful Papusa.

Ajunsi in varf, facem o pauza pentru a admira peisajul superb ce ni se dezvaluie. Privim creasta Pietrei Craiului, Bucegii si o portiune mare din creasta muntilor Fagaras.

Energizati de aerul proaspat coboram pe acelasi traseu urmand sa ajungem la Cabana Voina in jurul orei 20.

Servim cina dupa care ne vom destinde in cadrul unei petreceri de socializare.

ZIUA 2 – duminica, 6 septembrie

Servim micul dejun si ne decazam. Dupa aceea pornim cu autocarul spre Barajul Rausor. Aici zabovim putin pentru a admira o frumoasa priveliste de ansamblu asupra peisajului montan.

Ajunsi la intersectia cu Pastravaria Bratioara, lasam autocarul si mergem pe jos 2 km pentru a servi masa de pranz intr-un cadru pitoresc.

Cu forte proaspete, ne indreptam spre autocar si pornim spre urmatorul obiectiv, Mausoleul Mateias. Acesta este un monument dedicat eroilor din Razboiul de Intregire Nationala dintre anii 1916-1918 pe care il vom vizita timp de 1 ora si jumatate.

Dupa un weekend plin de activitati si oameni faini ne indreptam spre Bucuresti unde ajungem in jurul orei 21.

Locurile in camere se vor ocupa in ordinea achitarii avansului. Pentru asta este necesara inscrierea in tabelul de cazare publicat in grupul de facebook dedicat acestui eveniment. Nu ne asumam raspunderea pentru persoanele care au achitat, dar nu au accesat tabelul in timp util pentru a-si ocupa locul dorit.

INSCRIERE

Rezervarea locului se face prin achitarea integrala a evenimentului,  in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul lung pe munte dus-intors dureaza in jur de 10 ore (cu pauze de aproximativ 10 minute la o ora de mers pentru hidratare, mancare, nevoi fiziologice, poze etc).

Urcare: 1420 m altitudine, Coborare: 1420 m altitudine

Distanta: 18,5 km

Grad de risc: mediu.

Traseul scurt: Cabana Voina – Cabana Cuca – Poiana aflata la jumatatea distantei spre Varful Papusa – Retur
Durata mers traseu: aproximativ 5 ore

Iti recomandam sa ai la tine apa (pentru o buna hidratare) si mancare (gustare, sandwich, fructe) pentru pauzele de pe traseu.

Obligatoriu: bocanci, pantaloni drumetie, geaca drumetie,  tricou/ri de schimb, rucsac, lanterna/frontala, pelerina
Echipament optional: bete trekking

CAZARE:  Ne vom caza la Cabana Voina in camere de 2, 3, 4 sau 6 locuri cu baie proprie.

Locurile in camere se vor ocupa in ordinea achitarii avansului. Pentru asta este necesara inscrierea in tabelul de cazare publicat in grupul de facebook dedicat acestui eveniment. Nu ne asumam raspunderea pentru persoanele care au achitat dar nu au accesat tabelul in timp util pentru a-si ocupa locul dorit.

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul precum si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii;
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • iment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Mihai Acatrinei. 

In cazul in care, din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam! 

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • O noapte de cazare cu mic dejun la Cabana Voina (loc in camera dubla sau tripla sau apartament)
  • Ghid Montan Autorizat de Ministerul Turismului
  • Asistent de ghid
  • Fotograf profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!

Pretul evenimentului nu include

  • Cina
  • Pranzul de la Pastravaria Bratioara
  • Alte mese sau cheltuieli personale.

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica „Pretul evenimentului include” 

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 5 septembrie, ora 06:00, Piata Victoriei

Intoarcere: duminica, 6 septembrie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account