Drumetie montana pe Valea lui Stan #15

DATA

duminica, 23 septembrie 2018

PRET

120 lei

DISPONIBILITATE

43 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Hai cu noi pe cea mai spectaculoasa vale montana din Romania – Valea lui Stan!

Duminica dimineata pornim la drum pe directia Bucuresti – Pitesti – Curtea de Arges – Vidraru. In jurul orei 9 ajungem la intrarea in canion, lasam autocarul in urma si intram la pas pe spectaculosul traseu.

Vom parcuge un traseu plin de adrenalina, pe scari si pe poduri la inaltime, vom descoperi cascade si ochiuri de apa cristaline, in cadrul unei vegetatii care se trezeste la viata, chiar in sudul muntilor Fagaras.

Vom traversa raul de cateva ori pe pietre daca debitul apei nu va fi mare sau direct prin rau, descaltandu-ne la fata locului.

A doua parte a traseului o vom parcurge prin padure si pe drumuri forestiere, pana vom ajunge la Barajul Vidraru, unde o sa ne bucuram de o priveliste rara. Ne luam la revedere de la peisajul relaxant si pornim spre Bucuresti, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 21:30.

3 motive pentru care sa mergi:
• faci miscare – traseul nu necesita un efort fizic mare, dar iti garanteaza senzatii tari
• te dezvolti personal – provocarile intampinate pe traseu te vor impinge sa iti depasesti frica si retinerile
• socializezi – vei cunoaste persoane noi, cu care foarte probabil vei avea lucruri in comun din moment ce ati ales aceasta aventura 🙂

Inscrierea la eveniment se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA
Traseul montan dureaza in jur de 6-7 ore (cu pauze de aproximativ 10 minute la o ora de mers pentru hidratare, mancare, nevoi fiziologice, poze etc), are ~350 m diferenta de nivel iar gradul de risc este crescut din cauza portiunilor abrupte pe care le vom traversa la inaltime.

Iti recomandam sa ai la tine apa pentru o buna hidratare pe parcursul traseului si mancare (gustare, sandwich, fructe) deoarece pe traseu nu se poate cumpara.

Vom face un mic picnic cu ce a adus fiecare de acasa si ne vom relaxa timp de aproximativ o ora,  intr-o poienita de poveste.

ECHIPAMENT OBLIGATORIU: bocanci, pantaloni drumetie, geaca drumetie, manusi aderente, pelerina, frontala/lanterna, rucsac.
ECHIPAMENT OPTIONAL: bete trekking

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi la nr. 0748.657.791 (Bianca Cernica)
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 

Te asteptam cu drag,
Echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

120 lei

Pretul evenimentului include

Transport, Ghid Montan Autorizat de Ministerul Turismului, asistent de ghid, fotograf profesionist, apa, cafea si o surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: duminica, 23 septembrie, ora 07:00, Piata Unirii

Intoarcere: duminica, 23 septembrie, in jurul orei 21.30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
© 2018 Hai sa socializam. Toate drepturile rezervate. Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account