Toamna la poalele Pietrei Craiului

DATA

sambata, 7 noiembrie 2020

PRET

140 lei

DISPONIBILITATE

39 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

In noiembrie pornim catre satele Sirnea si Ciocanu unde admiram peisajele superbe de toamna la poalele Pietrei Craiului.

Privirea ne va fi incantata de casele traditionale specifice zonei, de peisajele tomnatice deosebite si de panorama asupra Pietrei Craiului. O drumetie ideala pentru iubitorii de munte si natura unde socializarea si distractia vor fi ingredientul perfect pentru o sambata de poveste. Hai si tu cu noi sa admiram toamna la poalele Pietrei Craiului.

Vezi mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

Dimineata pornim la drum din Bucuresti pe directia DN1 – Ploiesti – Paraul Rece – Sirnea. In cazul in care este multa zapada, autocarul ne va lasa la intersectia drumului cu satul Sirnea, de unde incepe traseul nostru. Pornim la pas timp de o ora prin asezarile Sirnea si Ciocanu unde admiram satele traditionale de munte, casele rustice si peisajele parca desprinse din povesti. Facem fotografii si socializam in timp ce ghidul ne povesteste despre istoria locurilor si despre traditiile specifice zonei de la poalele Pietrei Craiului. Aflam ca satul Sirnea a fost declarat primul sat turistic din Romania in 1960 si ne continuam drumetia nerabdatori sa vedem si restul traseului.

Lasam satul Ciocanu in urma si intram pe traseul marcat cu cruce albastra. Urcam timp de 40 de minute catre creasta Pietrei Craiului timp in care admiram peisajul si ne cunoastem mai bine. Ajungem intr-o poienita unde ne scoatem gustarile aduse de acasa si servim masa. Facem o fotografie de grup si incarcati cu forte proaspete ne continuam traseul prin padure catre Curmatura Groapelor. 

Odata ajunsi ne bucuram de culorile toamnei si admiram satele de la poalele Piatrei Craiului. Curmatura Groapelor reprezinta cel mai inalt punct de pe traseul nostru asa ca aici ne vom bucura de o panorama superba asupra satului Sirnea si a Masivului Piatra Craiului. Facem fotografii cat cuprine si socializam.

De aici pornim din nou catre satul Ciocanu pe directia Saua la Crucea Sparturilor – La Mormantul Florichii pe traseul marcat cu banda rosie. In jurul orei 17:00 ajungem la autocar si ne luam la revedere de la casutele rustice si de la peisajul montan de basm. Pe drum ne uitam peste fotografii, povestim si socializam pana la Bucuresti unde ajungem in jurul orei 21:00-21:30.

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul dureaza in jur de 7 ore (cu pauze de aproximativ 10 minute la o ora de mers pentru hidratare, mancare, nevoi fiziologice, poze etc).

Urcare: 360 m, Coborare: 360 m

Distanta: 12 km

Grad de risc: scazut. Dificultatea poate creste în funcție de dimensiunea stratului de zăpadă.

Vom lua masa de pranz pe traseu, iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) si apa, pentru o buna hidratare.

ECHIPAMENT

ECHIPAMENT OBLIGATORIU: bocanci, pantaloni drumetie, geaca drumetie, manusi, pelerina, frontala/lanterna, rucsac.
ECHIPAMENT RECOMANDAT: bete trekking, parazapezi.

Pentru mai multe detalii poti accesa link-ul de mai jos:

Cum te imbraci cand mergi pe munte?

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul precum si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.

Pentru protecție suplimentară, îți recomandăm încheierea unei asigurări storno trimițând un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii;
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Dragos Badici.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

140 lei

Pretul evenimentului include

Pretul evenimentului nu include

  • Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: 7 noiembrie, ora 06:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: 7 noiembrie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account