Tehnici de supravietuire si dormit la cort de perseide

Tehnici de supravietuire si dormit la cort de perseide

DATA

sambata, 10 august 2024

duminica, 11 august 2024

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

Pe 10 august petrecem o noapte la cort sub ploaia de stele, invatam tehnici de supravietuire si ne bucuram de natura alaturi de prietenii de la MIST!

Vezi mai jos ce am pregatit!

TRASEU

Ziua 1 – sambata, 10 august

Inca de la primele ore ale diminetii plecam din Bucuresti in directia DN1 Ploiesti  Campina  Paltinu.

Nu uitati sa va luati de acasa mancare pentru pranz si cina pentru prima zi. Va recomandam sa aduceti gustari cum ar fi conserve, sandvisuri, fructe si apa.

Ajungem pe Valea Doftanei, facem cunostinta, intram in posesia ecusoanelor cu numele noastre si incepem instruirea.

Prima lectie este dedicata bunelor practici pentru planificarea si desfasurarea activitatilor in zonele izolate. Vom discuta despre pregatirea echipamentului,🎒 orientarea pe teren si strategiile bazice de supravietuire.

Supravietuirea nu este doar o provocare fizica, ci si una mentala. De aceea urmatoarea lectie va aborda aspectele psihologice ale supravietuirii, cum sa gestionam frica si sa ne pastram calmul in situatiile critice.

Asadar vom invata sa ne organizam eficient pentru a supravietui in medii izolate. De la organizarea taberei la gestionarea resurselor, vom acoperi toate aspectele esentiale.

Dupa o pauza de masa binemeritata vom pleca de pe Valea Doftanei spre Magureni, vom face o oprire in Campina la Kaufland pentru a ne aproviziona cu apa si alte alimente necesare.  Ajungem in locul de campare si continuam lectiile cu semnalizarea dupa ajutor.

Vom invata diverse metode de semnalizare pentru ajutor in caz de urgenta. Vom discuta despre utilizarea oglinzilor, a focului🔥si altor dispozitive de semnalizare.

Cunoasterea metodelor de aprindere a focului este esentiala pentru supravietuire. Vom invata tehnici de aprindere in diverse conditii si cum sa-l intretinem, pentru a ne asigura caldura si posibilitatea de a gati hrana.

De asemenea, apa este vitala. Ultima lectie a zilei va acoperi metodele de gasire si purificare a apei in salbaticie. Facem o pauza de relaxare si socializare, apoi participam la pregatirea corturilor.⛺

Dupa o zi plina seara o dedicam jocurilor si activitatilor recreative. Vom avea muzica si o atmosfera placuta si relaxanta.

Ziua 2 – duminica, 11 august

Ne incepem ziua cu un mic dejun sanatos, pentru a ne incarca cu energie pentru activitatile din cursul zilei. Va recomandam sa aduceti gustari cum ar fi conserve, sandvisuri, fructe si apa.

Vom invata🪓construirea unui adapost folosind materiale care se gasesc in natura. Acest refugiu sigur si eficient are rolul de a ne proteja de intemperii in cazul inoptarii outdoor.

Procurarea hranei este o alta abilitate vitala. Vom invata diverse metode de gasire si colectare a hranei disponibile in mediul natural, inclusiv identificarea plantelor comestibile si a surselor de proteine.

In situatiile speciale gasirea celei mai apropiate asezari umane poate fi cruciala. Tehnicile invatate vor acoperi inclusiv folosirea hartilor si a busolei.🧭

Ne luam ramas bun de la tabara noastra, strangand corturile si pregatindu-ne pentru plecare. Este foarte important sa lasam locul curat si sa respectam natura.🌳

Luam pauza de masa de o ora, apoi continuam cu notiuni elementare de supravietuire urbana. Vom discuta despre modalitatile de protectie in caz de dezastre naturale sau alte situatii de urgenta care pot aparea in orase.

Avand totul impachetat si gata de drum, pornim cu autocarul catre Pastravaria Doftana.

Ajunsi la pastravarie ne vom bucura de o cina delicioasa, savurand preparatele proaspete dupa doua zile de activitati interesante.

Dupa cina ne intoarcem spre Bucuresti, pe traseul Campina – Ploiesti – DN1, unde ajungem in jurul orei 21:00.

Aceste activitati sunt gandite sa ne ofere atat cunostinte practice esentiale pentru supravietuire cat si momente de relaxare si socializare intr-un cadru natural minunat. Bucurosi de aceasta experienta unica, facem o poza de grup si plecam cu amintiri de neuitat si noi abilitati capatate.

INSCRIERE

Inscrierea se face prin achitarea integrala a excursiei  in limita locurilor disponibile sau prin plata unui avans.

Plata cu cardul este posibila doar la plata integrala a excursiei.

Folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank” puteti achita in rate.

-290 RON/persoana, avans la inscriere,

-400 RON/persoana, pana pe 10 iulie,

Sumele platite in avans se pierd in cazul in care nu sunt respectate termenele de plata.

CAZARE:

Cazarea este in corturi de 2 persoane, cu sac de dormit individual pe care il vei primi cadou.

CONDITIE FIZICA

Aceasta excursie se adreseaza persoanelor active si este contraindicata celor care sufera de afectiuni medicale ce i-ar putea impiedica la participarea activitatilor in deplina siguranta.

De asemenea, copiii cu varste peste 7 ani sunt bineveniti daca reusesc sa se adapteze cerintelor grupului (mers alert, multe obiective vizitate intr-o sigura zi, etc).

ECHIPAMENT si produse RECOMANDATE: Pantaloni lungi, bluza cu maneca lunga, hanorac/geaca ce pot fi folosite in natura. Fes, manusi pentru protectie palme, incaltaminte in stil gheata. Servetele umede fara alcool, solutie specifica pentru iritatii ale pielii sau julituri, dopuri de urechi, trusa igiena persoanala.

A nu se omite eventualele medicamente sau dispozitive medicale necesare.

Pentru mai multe detalii poti accesa link-ul de mai jos:

Ce sa iei cand pleci cu cortul la munte?

PAUZA DE MASA: Va recomandam sa aduceti gustari de acasa pentru pranzul si cina din prima zi,
micul dejun si pranzul din a doua zicum ar fi conserve, sandvisuri, fructe si apa
.

Masuri de precautie recomandate:

Pentru protectie suplimentara, iti recomandam incheierea unei asigurari storno in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii.

Pentru mai multe detalii poti accesa link-ul de mai jos:

 

IMPORTANT

  • obiectivul principal al excursiei este acela de socializare, si nu turistic;
  • excursia se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • este obligatoriu ca minorii sa fie insotiti de un adult pe toata durata evenimentului;
  • ultimele detalii ale excursiei vor fi postate in ultima saptamana inainte de excursie in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • excursia se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalul excursiei;
  • in cazul in care excursia va fi anulata, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale ne poti contacta pe , pe pagina de Facebook, pe email la contact@haisasocializam.ro sau telefonic in timpul programului de luni pana vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791;
  • datele prezentei excursii se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism si atestatele ghizilor pot fi verificate accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Costel Atanasoie.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • Ghid montan autorizat de Ministerul Turismului
  • Puncte bonus in conformitate cu Regulamentul
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!
  • Inchiriere cort (1 loc in cort de 2 persoane)
  • Sac de dormit (pe care il vei primi cadou la finalul excursiei pentru ca este nou, achizitionat special pentru tine)

Pretul evenimentului nu include

  • In cazul in care ai cortul tau si ai vrea sa vii cu el poti beneficia la cerere de o reducere de 75 lei/pers folosind la inscriere codul #amcort
  • In cazul in care ai sac de dormit si ai vrea sa vii cu el poti beneficia la cerere de o reducere de 80 lei/pers folosind la inscriere codul #amsacdedormit

Alte mese sau cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 10 august, la ora 07:00 in Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intalnirea va fi cu 15 minute inainte de ora de plecare.

Intoarcere: duminica, 11 august, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a primi puncte bonus.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul fara comision (recomandat);
  • Transfer bancar prin Internet Banking sau (OP);
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare excursie se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si e-mailul de confirmare al anularii.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la excursie, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia dupa cum urmeaza:
    • la excursiile fara cazare, cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii; 
    • la excursiile cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
    • la excursiile cu avionul, cu minimum 45 de zile calendaristice înainte de data plecării, sub sanctiunea platii unei penalitati egale cu valoarea avnsului.
    Dreptul de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere.
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
In cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai putin de 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor fara cazare, cu mai putin de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu cazare, sau cu mai putin de 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu avionul, sumele de bani achitate catre Agentie nu se returneaza si nu pot fi folosite pentru alte excursii.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-a efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza o excursie din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii excursiei pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor excursii marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii excursiei.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua excursiei cu autocarul, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii excursiei sau avansului, dupa caz.
Se pot plati cu vouchere de vacanta (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate in Romania cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, va rugam sa luati legatura cu urmatoarea agentie de turism cu care colaboram: IVAS SERVICE SRL, Licenta turism nr. 1439 (Program de luni pana vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Fata de pretul afisat pe site-ul nostru, agentia de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2024 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account