Revelion 2021 la Cluj

DATA

marti, 29 decembrie 2020

sambata, 2 ianuarie 2021

PRET

1150 lei

DISPONIBILITATE

35 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Vino sa petreci noaptea dintre ani alaturi de gasca noastra vesela, in inima Romaniei!

Urmeaza sa petrecem 5 zile de vis in care vizitam cetati medievale, palate, orase de poveste, ne improspatam plamanii cu aerul din salina, ne distram si socializam cat cuprinde. Suna bine? Atunci nu mai sta pe ganduri si hai sa sarbatorim de Revelion in Ardeal, cu oameni noi, mancaruri alese, voie buna si distractie din plin!

Vezi mai jos intregul itinerariu
Ziua 1 – marti, 29 decembrie

Dimineata pornim la drum din Bucuresti pe traseul  DN1 – Pitesti – Rm. Valcea – Alba Iulia. Vizitam Cetatea Alba Carolina, unde ne intoarcem in timp ca sa admiram frumusetea si constructia sa in forma de stea, cu 7 bastioane. Este cea mai mare cetate in stil Vauban din sud-estul Europei, care pastreaza marturiile istorice si culturale ale evenimentelor ce au condus la formarea poporului roman.

Ne indreptam apoi spre Cluj, unde ne vom caza si vom lua cina. Plini de energie si voie buna plecam sa ne plimbam prin oras, povestim si ne lasam coplesiti de atmosfera de sarbatori. ❄️🍪🎄

Ziua 2 – miercuri, 30 decembrie

A doua zi plecam spre Oradea.

Aici admiram orasul, cladiri superbe precum Palatul Primariei, Sinagoga Neologa, Palatul Vulturul Negru, Turnul Primariei, Biserica cu luna, ne cunoastem mai bine, ne bucuram de frumusetile arhitecturale si facem fotografii inspirate.

Seara ne intoarcem la hotel, luam cina, dupa care putem opta pentru party sau pentru o iesire in club. 🍹

Ziua 3 – joi, 31 decembrie

Ca sarea-n bucate, Salina Turda nu poate lipsi nici de pe lista noastra, asa ca de dimineata luam micul dejun si ne indreptam spre acest loc atat de frecventat de turisti, ca sa ne incarcam plamanii cu aerul cu un dovedit efect terapeutic. Este unul dintre cele mai impresionante obiective turistice subterane din Romania, cunoscut pentru urmatoarele atractii: Galeria Franz Josef, sala ecourilor, sala Crivavului, Mina Rudolf, Mina Terezia, precum si pentru diversele activitati balneare si de agrement.

Energizati si plini de voie buna luam aici pranzul, dupa care pornim catre hotel. Odata ajunsi, incepem sa ne pregatim pentru petrecerea de Revelion. 🍾 🎆 🥂

Pentru mai multe detalii legate de meniul de Revelion si programul serii accesati urmatorul link.

Ziua 4 – vineri, 1 ianuarie

Prima zi din an ne surprinde la Cluj unde, dupa un mic dejun luat mai tarziu, plecam pe jos intr-un tur al orasului ca sa admiram din exterior superbele monumente arhitecturale: Bastionul Croitorilor, Catedrala Ortodoxa, Piata Unirii, Obeliscul Carolina si Casa Matia.

Apoi luam pauza de pranz si plecam catre hotel unde urmeaza sa cinam si sa socializam din plin.

Timpul ramas liber il putem petrece in club sau la party. 🎊

Ziua 5 – sambata, 2 ianuarie

Ultima zi de vacanta ne lasam cuceriti de frumusetea Sibiului si de atmosfera sa medievala. Vizitam Muzeul Astra, cea mai importanta institutie etnomuzeala din Romania. Aici intram in contact cu identitatea etnoculturala a ardelenilor.

Dupa ce ne imbogatim cunostintele despre lumea fascinanta a Ardealului, luam pauza de masa, pentru ca pe urma sa ne urcam in autocar si sa pornim spre Bucuresti. Pe tot parcursul drumului socializam, radem si glumim si, desigur, facem schimb de fotografii si experiente de neuitat. 📷

Asa ca anul 2021 va fi unul mai bun si mai frumos pentru ca noi il incepem asa cum se cuvine. 🙃😎

Inscrierea se face prin achitarea unui avans de 300 RON/persoana sau prin achitarea integrala a evenimentului,  in limita locurilor disponibile. Urmatoarea transa de 400 RON/persoana trebuie achitata pana la 1 noiembrie. Diferenta de 450 RON/persoana trebuie achitata pana la data de 1 decembrie. 

Pentru plata avansului, comanda se plaseaza folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank”.

CAZARE

Ne vom caza in camere de 2 locuri, cu mic dejun, la Hotel Paradis ⭐⭐⭐, in Cluj Napoca.

Pentru acest eveniment exista si posibilitatea cazarii in camere single (cu plata unui supliment). In cazul in care doriti mai multe detalii este necesar sa contactati agentia. 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise, precum si in spatiile deschise in zonele aglomerate.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.

Pentru protecție suplimentară, îți recomandăm încheierea unei asigurări storno trimițând un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii. 

Nu-ti face griji, ne-am gandit ca in cazul unor situatii exceptionale, daca evenimentul se anuleaza din cauza restrictiilor de circulatie impuse de lege, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

CONDITIE FIZICA 

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos.

ECHIPAMENT NECESARpantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASAVom avea timp liber in Oradea, Cluj si Sibiu pentru a lua masa de pranz. Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pe toata durata desfasurarii evenimentului, respectarea normelor de distantare impuse de reglementarile legale in vigoare cu privire la prevenirea raspandirii infectiei cu virusul Covid 19, sunt obligatorii
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Tony Fanica.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

1150 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • 4 nopti de cazare in camere de 2 locuri cu baie proprie la Hotel Paradis ⭐⭐⭐, in Cluj Napoca.
  • 4 mic dejunuri
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

Supliment camera single – 350 lei/persoana (optional, in limita disponibilitatii)

  • Masa Festiva de Revelion –  300 lei/pers – pentru detalii acceseaza urmatorul  link
  • Ghid local Oradea  – 10 lei/pers
  • Taxa vizitare Salina Turda  – 40 lei/pers
  • Taxa vizitare Muzeul Astra  – 20 lei/pers

Asigurarea medicala/storno (optionala)

Mesele de pranz si cina

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: marti, 29 decembrie, ora 07:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 2 ianuarie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account