Revelion 2021 in Ardeal – Covasna

DATA

marti, 29 decembrie 2020

sambata, 2 ianuarie 2021

PRET

1290 lei

DISPONIBILITATE

34 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Hai sa socializam te invita sa petreci noaptea dintre ani alaturi de gasca noastra de oameni faini pusi pe socializare. Hai si tu cu noi de Revelion in Ardeal.

Urmeaza sa petrecem 5 zile de poveste in zona Covasnei unde vizitam cetati medievale, biserici fortificate, ne improspatam plamanii cu aer din salina, ne plimbam cu sania trasa de cai si socializam din plin. Distractia si voia buna sunt incluse in pret asa ca nu mai sta pe ganduri si vino cu noi de Revelion in Ardeal.

Vezi mai jos intregul itinerariu
Ziua 1 – marti, 29 decembrie

Dimineata pornim la drum din Bucuresti pe traseul  DN1 – Ploiesti – Sinaia – Predeal – Feldioara. Primul obiectiv din aventura noastra va fi Cetatea Feldioara cunoscuta si sub denumirea de Marienburg, denumire ce a fost atribuita de catre Cavalerii Teutoni – Cetatea Sfintei Maria. Aflata in apropierea Brasovului, Cetatea Feldioara a trecut printr-un amplu proces de renovare si restaurare in ultimii ani asa ca ne vom putea bucura de o atmosfera aproape identica cu cea a secolului XVII. Istoria locului se intinde pana in preistorie datorita pozitiei strategice, cetatea fiind amplasata pe malul Oltului.

Te vom lasa pe tine sa descoperi istoria completa a cetatii cu ajutorul ghidului asa ca plecam spre urmatorul obiectiv, satul si Biserica fortificata din Viscri. Aici descoperim o atmosfera cu totul diferita fata de satele cu care suntem cu totii obisnuiti. Viscri este un sat sasesc parca blocat in timp, unde arhitectura, traditiile si obiceiurile nu au fost atinse de epoca digitalizarii. Satul nu este indragit doar de romani si sasi, Printul Charles avand o afectiune deosebita pentru Viscri si-a cumparat o casa in localitate in anul 2006. Tot in sat vizitam si Biserica fortificată din Viscri, care din anul 1999 face parte din patrimoniul mondial UNESCO. Construita in secolul XIII a fost fortificata in secolul XV cu turnuri, bastioane si doua ziduri de aparere. Aici facem o fotografie de grup, servim masa de pranz si socializam.

Spre seara ajungem la hotel unde ne cazam si servim cina. Tot aici incepem sa ne cunoastem mai bine, socializam si schimbam impresii despre locurile vizitate ca pana la trecerea in noul an multi sa fim deja prieteni.

Ziua 2 – miercuri, 30 decembrie

In cea de-a doua zi alaturi de gasca Hai sa Socializam! servim micul dejun si plecam catre Salina Praid. Salina se afla la 120 de m adancime si dispune de wireless, spaţii de agrement, capelă ecumenică, cafenea, cinema 3D şi chiar o farmacie cu produse naturiste. Aici petrecem cateva ore relaxante si ne bucuram de aerul din salina cunoscut pentru proprietatile sale benefice asupra sanatatii. Servim pranzul si lasam in urma Salina Praid.

Urmatorul obiectiv ii va incanta cu siguranta pe domni asa ca ne indreptam entuziasti spre Fabrica de bere Csíki Sör. Aici degustam bere artizanala traditionala si facem un tur al fabricii unde invatam despre procesul tehnologic de fabricare a berii.

Seara ajungem la hotel unde luam cina si socializam.

Ziua 3 – joi, 31 decembrie

Ziua de joi ne rezerva o experienta unica asa ca dupa micul dejun plecam catre Lazaresti unde ne plimbam cu sania trasa de cai. Timp de aproximativ 3-4 ore ne vom bucura de o experienta desprinsa din povesti. Vom parcurge 16 km intr-un cadru natural spectaculos ce ne va oferi privelisti superbe asupra bazinului Ciucului, vom degusta ape minerale si vizitam un observator de animale salbatice. Aici vom facem fotografii nenumarate si cu siguranta vom avea amintiri de neuitat. Ne recapatam energia cu ajutorul bucatelor traditionale (slanina, branzeturi etc) si lasam in urma sania trasa de cai caci se aproprie 2021 si nu vrem sa fim nepregatiti.

Ajungem la hotel unde ne pregatim pentru anul nou. Seara dam startul petrecerii ce va tine pana dimineata. Dansam, cantam, socializam, facem fotografii, jucam diverse jocuri, admiram artificiile si ne punem o dorinta la trecerea in noul an.

Pentru mai multe detalii legate de meniul de Revelion si programul serii accesati urmatorul link.

Ziua 4 – vineri, 1 ianuarie

In prima zi din 2021 servim un mic dejun tarziu si ne indreptam catre Skigyimes in Lunca de Sus. Aici ne bucuram de zapada, ne plimbam cu bobul si participam la alte activitati distractive. Facem fotografii peste care ne vom uita seara la hotel si cu siguranta ne vor pune un zambet pe buze. Dupa cateva ore de distractie si fotografii pornim catre hotel.

Seara luam cina si ne punem pe socializat. Vom juca bowling sau biliard si legam prietenii de nedespartit.

Ziua 5 – sambata, 2 ianuarie

In ultima zi a aventurii noastre de Revelion in Ardeal servim micul dejun si plecam catre Cascada Putnei. Cascada se afla in Parcul Natural Putna Vrancea si este Monument al Naturii din 1973. Cu o lungime de 80 de metri si un debit rapid al apei este locul ideal pentru a face cele mai reusite fotografii.

Lasam in urma locurile de poveste si plecam spre Bucuresti pe ruta Focsani – Buzau, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 21. Pe drum povestim despre experienta avuta alaturi de gasca Hai sa Socializam!, ne uitam peste fotografii si socializam.

Inscrierea se face prin achitarea unui avans de 200 RON/persoana sau prin achitarea integrala a evenimentului,  in limita locurilor disponibile. Urmatoarea transa de 500 RON/persoana trebuie achitata pana la 1 noiembrie. Diferenta de 590 RON/persoana trebuie achitata pana la data de 1 decembrie. 

Pentru plata avansului, comanda se plaseaza folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank”.

CAZARE:Ne vom caza in camere de 2 locuri cu baie proprie, la  Hotel Atrium – Tg. Secuiesc ⭐⭐⭐.

Pentru acest eveniment exista si posibilitatea cazarii in camere single (cu plata unui supliment). In cazul in care doriti mai multe detalii este necesar sa contactati agentia. 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise, precum si in spatiile deschise in zonele aglomerate.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.

Pentru protecție suplimentară, îți recomandăm încheierea unei asigurări storno trimițând un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii. 

Nu-ti face griji, ne-am gandit ca in cazul unor situatii exceptionale daca evenimentul se anuleaza, din cauza restrictiilor de circulatie impuse de lege, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

CONDITIE FIZICA 

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos.

ECHIPAMENT NECESARpantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASAVom avea timp liber in Viscri pentru a lua masa de pranz. Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este LOREDANA STANCU.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

1290 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • 4 nopti de cazare in camere de 2 locuri la Hotel Atrium – Tg. Secuiesc ⭐⭐⭐
  • 4 mic dejunuri
  • 3 cine
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

Supliment camera single 250 lei/persoana (optional, in limita disponibilitatii)

  • Masa Festiva de Revelion – 350 lei/pers – pentru detalii acceseaza urmatorul  link
  • Taxa vizitare Cetatea Feldioara – 15 lei/pers
  • Taxa vizitare Biserica fortificata din Viscri – 10 lei/pers
  • Taxa vizitare fabrica de bere Csíki Sör – 25 lei/pers
  • Taxa vizitare Salina Praid – 30 lei/pers
  • Masa pranz Viscri – 50 lei/pers
  • Plimbare cu sania trasa de cai Lazaresti cu degustare – 60 lei/pers
  • Alte servicii Skigyimes – inclusiv ski
  • Skigyimes 1 tura pista de bob – 15 lei/pres

 

Asigurarea medicala/storno (optionala)

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: marti, 29 decembrie, ora 08:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 2 ianuarie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account