Muzeele Minovici: Arta Populara si Arta Veche Apuseana

DATA

duminica, 16 februarie 2020

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

📅 Duminică, 16 februarie
🕗 11:00 – 13:00
📍  Loc de întâlnire – Muzeul de Arta Veche Apuseana „Ing. Dumitru Furnica-Minovici” – Strada Doctor Nicolae Minovici 3 (zona Fantana Miorita)

Comorile Bucurescilor ne dezvăluie încă două noi destinaţii…

Duminica aceasta vă propunem o incursiune în impresionata lume a familiei Minovici. Două destine diferite, două case impresionante, două colecţii unice în România şi încă două oportunităţi de a descoperi ceva nou legat de oraşul nostru.

În prima parte a turului vom descoperi casa Inginerului Dumitru Furnica Minovici. O impresionantă constructie în stil „gotic terţiar” sau „perpendicular-englezesc”, cum nu mai există altă în Bucureşti, care găzduieşte o colecţie de obiecte de artă medievală din Apusul Europei cum nu s-a mai văzut…

Vitralii de secol XVI, tapiserii, gravuri, picturi, statui, cărți rare, covoare, piese de mobilier ne vor tăia răsuflarea. Un impresionant șemineul renascentist toscan, o gigantică tapiserie veche de aproape 400 de ani din Bruxelles, covoare datând din sec. XVII, lăzi de zestre din secolul XVIII, o scară în spirală în stil gotic francez… toate sunt adunate laolaltă într-o frumoasă casă în stil englezesc.

În a doua parte a turului vom afla povestea vărului său, medicul Nicolae Minovici şi a colecţiei lui de artă populară românească.

Ne vom bucura de albastrul cobalt al ceramicii ardeleneşti, de mozaicul cromatic al ouălelor încondeiate, de varietatea costumelor populare şi de ingeniozitatea decoraţiunilor populare. Vom descoperi o minunată casa construită în stilul arhitectonic denumit la sfârşitul secolului XIX stilul neoromânesc.

Vă aşteptam cu poveşti, vă aşteptam ca de fiecare dată cu lucruri noi despre lucrurile vechi, vă căutam la fel cum voi ne căutaţi pe noi, aşa puţini cum suntem şi aşa puţini cum sunteţi; aşa puţini în descoperirea celui mai necunoscut oraş din lume …

Dacă ai nevoie de mai multe informaţii, ne găseşti la numărul de telefon 0731 040 105 (Corina).

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

Tur cultural cu Ghid Autorizat specializat în istoria orașului.

Pretul evenimentului nu include

Bilet intrare Muzeul de Artă Populară „Prof. Dr. Nicolae Minovici”:

10 lei – bilet întreg

5 lei – bilet redus (pensionari, militari, elevi, studenți, grupuri organizate)

15 lei – filmare, fotografiere de către turiști în interiorul muzeului

Intrare gratuită pentru preşcolari şi persoane cu dizabilităţi

Intrarea in „Muzeul de Artă Veche Apuseană„Dumitru Furnică-Minovici“ este gratuita. 

 

 

 

 

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Locatie de intalnire: Muzeul de Artă Veche Apuseană Dumitru Furnică Minovici

Adresa: Strada Doctor Nicolae Minovici 3, București

Data: duminica, 16 februarie

Ora intalnire: 11:00

Ora finalizare tur: 13:00

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account