Data

sâmbãtã, 10 februarie 2018

Preț

140 lei (TVA inclus)

Locuri disponibile

45 locuri

DESPRE EVENIMENT

La inceput de februarie ii vizitam din nou pe vecinii nostri de la sud de Dunare, pentru a le descoperi plaiurile!

Ajungem la cele mai frumoase cascade din Bulgaria, formate pe versantii calcarosi din sub-Balcani, la pesteri locuite de oameni si animale din cele mai vechi timpuri si intr-un oras mic si linistit situat intr-un cadru natural, cunoscut si sub numele de orasul liliacului, datorita dealurilor incarcate primavara cu tufele acestor flori.

Vezi mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

Dimineata pornim la drum pe traseul Bucuresti – Giurgiu – Ruse – Basarbovo, urmand ca in jurul orei 9 sa ajungem la primul obiectiv de pe lista noastra – Pestera Sf. Dimitrie cel Nou, cunoscuta si sub denumirea de Manastirea Basarabov, singurul lacas sfant, sapat in stanca, inca locuit din Bulgaria.

Mai departe ajungem la una dintre atractiile de netagaduit ale regiunii Loveci, o oaza de vegetatie luxurianta, denumita Parcul Natural Maarata sau cascadele de la Krushuna in care, in peisajul pitoresc, impadurit, se impletesc grote si cascade frumos asezate pe coama Balcanilor de Nord.

Nu departe de cascade descoperim Pestera Devetashka, cunoscuta pentru faptul ca a fost locuita de oameni si diferite specii de animale din cele mai vechi timpuri. Probele materiale dovedesc o locuire umana de 70.000 de ani, iar astazi este caminul a aproape 30.000 de lilieci.

La finalul traseului vizitam unul dintre cele mai vechi si interesante orase bulgaresti – Loveci, care se afla intr-o zona pitoreasca pe ambele maluri ale raului Osam. Orasul de azi este mostenitor al orasului tracic Melta, situat in zona Hisarlaka.

Se lasa seara, asa ca ne luam la revedere de la fostul imperiu bulgar si pornim spre casa, pe directia Levski – Ruse – Giurgiu – Bucuresti, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 22.

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare pana pe 2 februarie, in limita locurilor disponibile.

BINE DE STIUT

=> PAUZA DE MASA: Vom lua masa pe traseu, asa ca iti recomandam sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc).

=> MONEDA LOCALA: platile in Bulgaria se fac in moneda locala Leva. Va recomandam sa schimbati Leva din Bucuresti, intrucat timpul nu ne permite sa facem opriri pentru schimb valutar.

=> ACTE NECESARE: carte de identitate (CI) sau pasaport valabil inca 6 luni de la intoarcerea in tara. Copiii sub 18 ani care calatoresc singuri sau doar cu unul dintre parinti, vor trebui sa prezinte la vama acordul parental al ambilor parinti sau al celui care nu insoteste minorul (dupa caz), obtinut la notariat, sau hotarare de divort definitiva in care i-a fost incredintat minorul, sau certificat de deces; in cazul in care copiii nu sunt insotiti de parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta cazier juridic. Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il gasesti in e-mailul cu factura)
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi la nr. 0748.657.791 (Bianca Cernica)
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 

 

Te asteptam cu drag,
Echipa „Hai sa socializam!”

Vezi cum a fost la editia anterioara!

Pret / persoana

140 lei (TVA inclus)
In pret sunt incluse: transport, ghid autorizat de Ministerul Turismului, fotograf profesionist. Nu sunt incluse in pret intrarile la obiectivele turistice (Cascadele de la Krushuna - 3 leva/pers, Pestera Devetashka - 3 leva/pers) si asigurarea medicala (optionala).

Testimoniale

Event FAQS / find your answers

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile.
Exista 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise, carora li se transmite linkul in e-mailul cu factura. Participantii vor afla ultimele detalii despre eveniment cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care nu ai efectuat plata iar comanda este in asteptare / procesare, intri in "Contul meu", sectiunea "Evenimentele mele" si apesi butonul "Anuleaza" corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi.
In cazul in care ai rezervat loc si nu mai poti participa la eveniment ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
In cazul in care evenimentul va fi anulat din cauze obiective si alegi returnarea sumei achitate, vei primi banii inapoi in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 60 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.

Loc de intalnire

Plecare: 10 februarie, ora 06:00, Piata Unirii, Hotel Horoscop
Intoarcere: 10 februarie, in jurul orei 22

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare 2 stele