Relaxare in Cheile Dobrogei, la Histria si Constanta

DATA

sambata, 24 aprilie 2021

sambata, 24 aprilie 2021

PRET

150 lei

DISPONIBILITATE

2 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Vino sa socializam in Cheile Dobrogei!

Profitam de primavara si vrem sa ne bucuram de relaxare pe Cheile Dobrogei, la Histria si Constanta!

Vezi mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

La prima ora a diminetii pornim din Bucuresti pe directia A2 – Medgidia – Cheile Dobrogei. 

In jurul orei 10:00 ajungem la primul obiectiv de pe lista noastra Cheile Dobrogei. Vom face o plimbare pe jos prin chei si vom admira spectaculosul fenomen carstic care formeaza un peisaj deluros cu stanci calcaroase golase sau acoperite cu vegetatie stepica. Profitam de aceasta ocazie si iti reamintim sa urmaresti evenimentul pe Facebook, unde am postat fotografii si filmulete cu peisajele din zona.

Socializam, povestim si legam prietenii noi. Facem fotografii individuale si ne luam doza de relaxare bine meritata dupa o intreaga saptamana de munca.

Terminam de vizitat Cheile Dobrogei și pornim spre Cetatea Histria. Vom face un tur al locului alaturi de ghidul nostru pentru a afla cat mai multe despre cel mai vechi oraș atestat de pe teritoriul Romaniei. Pornim apoi spre urmatorul nostru obiectiv.

Ajungem in Constanta unde vizitam impresionantul Muzeu al Marinei. Urmeaza apoi pauza de masa unde socializam si legam prietenii noi. Mai bogati spiritual si cultural plecam spre Bucuresti urmand sa ajungem la destinatie in jurul orei 21:00.

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos. 

ECHIPAMENT NECESAR: pantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASAVom avea timp liber in Constanta pentru a lua masa de pranzIti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise, precum si in spatiile deschise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • Pe traseele montane se vor forma grupuri de cel mult 10 persoane.
  • Vizitarea obiectivelor turistice se va face in grupuri de cel mult 6 persoane. 

Pentru protectie suplimentara, iti recomandam incheierea unei asigurari storno trimitand un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com

Conform Hotararii de Guvern publicata în Monitorul Oficial in data de 26.03.2021, sunt exceptate de la restrictia de circulatie deplasarile in afara localitatilor ale persoanelor care sunt in tranzit sau efectueaza calatorii al caror interval orar se suprapune cu perioada interdictiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, si care poate fi dovedit prin bilet sau orice alta modalitate de achitare a calatoriei. Consulta legislatia

Nu-ti face griji, ne-am gandit ca in cazul unor situatii exceptionale, daca evenimentul se anuleaza sau se reprogrameaza, din cauza restrictiilor de circulatie impuse de lege, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii;
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Tony Fanica

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

150 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Asistent de ghid
  • Fotograf profesionist📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam! 🎁

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa de vizitare Cetatea Histria – 10lei/pers
  • Taxa vizitare Muzeul Histria – optional – 10lei/pers
  • Taxa vizitare Muzeul Marinei  – 10lei/pers

Asigurarea medicala  (optionala)

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 24 aprilie, ora 06:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 24 aprilie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2021 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Hai sa socializam!
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account