Activitati de Paste in livada

Hai sa socializam in livada inflorita #2

DATA

sambata, 30 aprilie 2022

sambata, 30 aprilie 2022

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

In aprilie, dupa Paste, plecam la socializat in livada!

Am pregatit un eveniment unde ne vom aduce aminte de copilarie si de momentele pline de libertate atunci cand alergam prin livada bunicilor. Vom avea parte de nenumarate activitati cum ar fi vanatoare de oua, degustare placinta cu mere si jocuri de socializare cu premii.

Vezi mai jos ce am pregatit!

TRASEU

Samabata dimineata plecam la drum din Bucuresti pe directia Tartasesti – Contesti – Cornatelu – Rotaiaia.

Primul obiectiv de pe lista noastra va fi Zimbraria Neagra. In cele 162 de hectare de padure putem admira 47 de exemplare de zimbru. Zimbrul este un animal pe cale de disparitie care in ultimii ani a inceput sa fie reintrodus in libertate. Un lucru interesant despre aceasta rezervatie este faptul ca zimbrii au fost botezati cu nume care incep cu RO. Asa ca noi abia asteptam sa ii cunoastem pe Rococo, Rotunda, Roberta si multi altii. 🙂

Lasam zimbrii in urma si ne indreptam catre Voinesti unde ajungem in livada cu meri la Craita Merelor. Aici gazda ne va fi Familia Oprea, oameni bine pregatiti in domeniul horticulturii cu o traditie de peste 60 de ani. Mai multe informatii despre povestea si succesul fermei puteti gasi pe website-ul Craita Merelor.

Ne vom bucura de un loc superb, cu meri infloriti, care se intinde pe 5000 de mp si vom respira aerul curat din natura. Vom fi inconjurati doar de livezi si padurile din jur.

Si pentru ca un astfel de eveniment nu poate fi decat interactiv, hai sa aflam cum ne-am gandit noi sa va readucem pentru cateva ore in livada bunicilor si sa ne reamintim momentele dulci ale copilariei.

Jocuri si distractie

Incepem usor, cu un tur al livezii unde vom afla informatii inedite despre livada din Voinesti. Mai departe urmeaza prezentarea soiurilor de meri si observarea inflorescentei acestora.

Apoi servim un brunch in livada cu gusturi obisnuite cum ar fi produse din carne, branzeturi, salata de icre si vinete, rosii, castraveti si asa mai departe. Si pentru ca ne vom afla in perioada Sarbatorilor Pascale vom avea in meniu si cozonac de casa si oua rosii.

Acum ca avem bateriile incarcate incepem distractia. Vom incepe cu o vanatoare de oua de paste prin frumoasa livada, ne vom bucura de jocuri de socializare, vom face o multime de fotografii si vom castiga premii.

Si bineinteles ca dupa atata activitate ni se face foame. Asa ca vom servi o delicioasa placinta cu mere oferita de gazdele noastre.

Vom avea si reduceri la sucul de mere de 3l de la 23 de lei la 20 de lei.

Gata, ne oprim aici, nu de alta dar deja va facem prea multa pofta si nu veti mai avea rabdare pana la eveniment.

Si cum orice lucru are si un final, seara ne intoarcem in Bucuresti pe directia Targoviste – Racari.

Va asteptam la activitati de Paste in livada!

Nu uita sa urmaresti pagina noastra de Facebook sau de Instagram pentru a vedea imagini din zona si din alte excursii!

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos. 

ECHIPAMENT RECOMANDAT: pantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac, patura de picnic pentru relaxarea in iarba verde.

PAUZA DE MASA: Vom lua pauza de masa la Craita Merelor. Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

Masuri de precautie recomandate:

  • Purtarea mastii in spatiile inchise si deschise NU mai este obligatorie. Ramane doar la nivel de recomandare iar cei care doresc sa o poarte in continuare o pot face.

Daca excursia se anuleaza sau se reprogrameaza, din cauza restrictiilor impuse de autoritati, banii iti vor fi returnati in intregime sau ii poti folosi pentru alte excursii.

Pentru protectie suplimentara, iti recomandam incheierea unei asigurari storno in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pe toata durata desfasurarii evenimentului, respectarea normelor de distantare impuse de reglementarile legale in vigoare cu privire la prevenirea raspandirii infectiei cu virusul Covid 19, sunt obligatorii;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Roberta Urzica) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism si atestatele ghizilor pot fi verificate accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Florin Burgui.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Puncte bonus in conformitate cu Regulamentul
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa vizitare Zimbraria Neagra – 6 lei/pers
  • Brunch in livada – 50 lei/pers Include: platouri reci: carne, branzeturi, salate, rosii, castraveti, masline etc + oua si cozonac 
  • Workshop in livada – 30 lei/pers Include: apa, cafea la filtru, suc de mere, placinta cu mere facuta in casa si restul activitatilor
  • Tort cu mere – 10 lei/felie
  • Suc de mere, 3L – 20 lei

Alte mese sau cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 30 aprilie, ora 08:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 30 aprilie, in jurul orei 20:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a primi puncte bonus.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul fara comision (recomandat);
  • Transfer bancar prin Internet Banking sau (OP);
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare excursie se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si e-mailul de confirmare al anularii.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la excursie, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia dupa cum urmeaza:
    • la excursiile fara cazare, cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii; 
    • la excursiile cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
    • la excursiile cu avionul, cu minimum 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii, sub sanctiunea platii unei penalitati egale cu contravaloarea biletului de avion, dupa caz. 
    Dreptul de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere.
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
In cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai putin de 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor fara cazare, cu mai putin de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu cazare, sau cu mai putin de 45 de zile calendaristice inainte de data plecarii, in cazul evenimentelor cu avionul, sumele de bani achitate catre Agentie nu se returneaza si nu pot fi folosite pentru alte excursii.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-a efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza o excursie din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii excursiei pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor excursii marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii excursiei.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua excursiei cu autocarul, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte.Locul se rezerva in momentul achitarii excursiei sau avansului, dupa caz.
Se pot plati cu vouchere de vacanta (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate in Romania cu minimum o noapte de cazare.Pentru a achita cu vouchere, va rugam sa luati legatura cu urmatoarea agentie de turism cu care colaboram: IVAS SERVICE SRL, Licenta turism nr. 1439 (Program de luni pana vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Fata de pretul afisat pe site-ul nostru, agentia de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2024 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
WhatsApp
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account