Hai sa socializam in livada cu mere

DATA

sambata, 2 octombrie 2021

sambata, 2 octombrie 2021

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

In octombrie plecam la socializat in livada cu mere!

Am pregatit un eveniment nou unde ne vom aduce aminte de copilarie si de momentele pline de libertate atunci cand alergam prin livada cu mere a bunicilor.

Vezi mai jos ce am pregatit!

TRASEU

Samabata dimineata plecam la drum din Bucuresti pe directia Tartasesti – Contesti – Cornatelu – Rotaiaia.

Primul obiectiv de pe lista noastra va fi Zimbraria Neagra. In cele 162 de hectare de padure putem admira 47 de exemplare de zimbru, un animal pe cale de disparitie care in ultimii ani a inceput sa fie reintrodus in libertate. Un lucru interesant despre aceasta rezervatie este faptul ca zimbrii au fost botezati cu nume care incep cu RO. Asa ca noi abia asteptam sa ii cunoastem pe Rococo, Rotunda, Roberta si multi altii. 🙂

Lasam zimbrii in urma si ne indreptam catre Voinesti unde ajungem in livada cu mere la Craita Merelor. Aici gazda ne va fi Familia Oprea, oameni bine pregatiti in domeniul horticulturii cu o traditie de peste 60 de ani. Mai multe informatii despre povestea si succesul fermei puteti gasi pe website-ul Craita Merelor.

Ne vom bucura de un loc superb care se intinde pe 8000 de mp si vom respira aerul curat din natura.

Si pentru ca un astfel de eveniment nu poate fi decat interactiv, hai sa aflam cum ne-am gandit noi sa va readucem pentru cateva ore in livada cu mere a bunicilor si sa ne reamintim momentele dulci ale copilariei.

Jocuri si distractie

Incepem usor, cu un tur al livezii unde putem admira diversele soiuri de fructe si unde cu siguranta fotograful nostru va avea mult de lucru. Mai departe urmeaza prezentarea soiurilor de mere. Trebuie neaparat sa fim atenti ca sa stim ce vom alege sa consumam (cu siguranta oferta va fi variata). Apoi servim un brunch in livada cu gusturi obisnuite cum ar fi produse din carne, branzeturi, salata de icre si vinete, rosii, castraveti si asa mai departe.

Acum ca avem si bateriile incarcate incepem distractia. Vom invata cum se culeg merele corect si vom face un concurs de cules mere. Si am auzit noi undeva ca vor fi si premii.

Sa mai spunem si ca putem sa mancam cate mere vrem noi? Si ca merele culese vor fi luate acasa? Si placinta cu mere? Si reduceri pentru sucurile de mere si alte produse?

Reducerile vor fi la sucul de mere de la 8 lei la 7 lei, iar la 3 kg de mere va exista o reducere de la 15 lei la 10 lei.

PS: Prin “cate vrem noi” ne referim, bineinteles, la cantitati rezonabile.

Gata, ne oprim aici, nu de alta dar deja va facem prea multa pofta si nu veti mai avea rabdare pana la eveniment.

Si cum orice lucru are si un final, seara ne intoarcem in Bucuresti pe directia Targoviste – Racari.

Va asteptam in livada cu mere!

Nu uita sa urmaresti pagina noastra de Facebook sau de Instagram pentru a vedea imagini din zona si din alte excursii!

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos. 

ECHIPAMENT RECOMANDAT: pantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASA: Vom lua pauza de masa la Craita Merelor. Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise. In spatiile deschise nu mai este obligatorie purtarea mastii.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • Pe traseele montane se vor forma grupuri de cel mult 10 persoane.
  • Vizitarea obiectivelor turistice se va face in grupuri de cel mult 6 persoane. 

Pentru protectie suplimentara, iti recomandam incheierea unei asigurari storno trimitand un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii. 

Nu-ti face griji, ne-am gandit ca in cazul unor situatii exceptionale, daca evenimentul se anuleaza sau se reprogrameaza, din cauza restrictiilor de circulatie impuse de lege, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pe toata durata desfasurarii evenimentului, respectarea normelor de distantare impuse de reglementarile legale in vigoare cu privire la prevenirea raspandirii infectiei cu virusul Covid 19, sunt obligatorii;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism si atestatele ghizilor pot fi verificate accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Florin Burgui.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • Asistent de ghid
  • Ghid autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru cei care sunt pentru prima data in excursie cu Hai sa socializam 🎁

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa vizitare Zimbraria Neagra – 6 lei/pers
  • Brunch in livada – 40 lei/pers Include: platouri reci: carne, branzeturi, salate, rosii, castraveti, masline etc
  • Workshop in livada – 30 lei/pers Include: apa, suc de mere, placinta cu mere facuta in casa si restul activitatilor
  • Tort cu mere – 8 lei/felie
  • Suc de mere – 7 lei
  • 3 kg de mere – 10 lei

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Asigurarea medicala/storno  (optionala)

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 2 octombrie, ora 08:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 2 octombrie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte.Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare.Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2022 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Hai sa socializam!
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account