Chisinau si Festivalul Underland in beciurile Milestii Mici#4

DATA

vineri, 28 februarie 2020

duminica, 1 martie 2020

PRET

540 lei

DISPONIBILITATE

33 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

In februarie descoperim principalele atractii ale Chisinaului, vizitam cel mai important sit cultural si arheologic din Republica Moldova – Orheiul Vechi si ne distram la festivalul de vin – Underland!

Vezi mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

Ziua 1 – vineri, 28 februarie

Dimineata pornim la drum pe traseul Bucuresti – Buzau – Barlad – Husi – Albita, urmand ca in jurul orei 15.30 sa ajungem la Chisinau, capitala Republicii Moldova, situata pe sapte coline, inconjurata de lacuri, parcuri si alei.

Facem un tur de oras alaturi de ghidul nostru local, descoperind principalele atractii naturale incepand de la Bulevardul Stefan cel MareParcul CentralGradina Publica Stefan cel MareAleia Clasicilor pana la cele culturale si istorice precum Catedrala Nasterii DomnuluiClopotnita si Arcul de TriumfParlamentul Republicii MoldovaPalatul PrezidentialGara centralaBiserica Ciuflea si Complexul Memorial „Eternitate”.

Seara ne cazam la Iris Hotel****, apoi luam cina si povestim impresiile primei zile.

Ziua 2 – sambata, 29 februarie

Luam micul dejun si plecam spre Orheiul Vechi, cel mai important sit cultural din Republica Moldova, complex arheologic amplasat pe defileul raului Raut, unde natura si civilizatia umana s-au impletit organic, formand un tablou perfect.

Vizitam monumentele istorice şi peisaje naturale, precum Cetatea Medievala, ctitoria lui Alexandru cel Bun si Manastirea Rupestra cu hramul Nasterea Maicii Domnului, amplasata intr-o stanca la cca 100m inaltime, alcatuita din mai multe compartimente aflate pe trei niveluri: acareturile, trei chilii si clopotnita.

In apropiere descoperim si Baia Tatareasca, un exemplu foarte reusit al bailor din epoca Hoardei de Aur. Candva, acestea erau dotate cu un sistem sofisticat de incalzire de la subsol, aveau tevi de evacuare spre exterior pentru vaporii de aer supraincalziti si retele de alimentare cu apa ramificate.

Tot la Orheiul Vechi vizitam Muzeul de Istorie si Etnografie, gazduit intr-o casuta in stil neoromanesc, stil rar intalnit in Basarabia.

Mai departe poposim in satul Butuceni, unde admiram mica localitate care duce cu gandul la vacantele de vara la bunici – ulite inguste, case cu prispe colorate si scaune din lemn de la portile gospodariilor.

De aici plecam spre Cramele Milestii Mici la Festivalul Underland. Artisti si cantareti de strada, jonglori si magicieni, statui vii, mancare delicioasa si multe feluri de vin rosu, alb, spumant si izvar ne asteapta!

In jurul orei 18 ne intoarcem la hotel, unde avem program liber pana la ora 22, dupa care continuam petrecerea intr-un club din Chisinau.

Ziua 3 – duminica, 1 martie

Plecam de la hotel la ora 9 si mergem sa cumparam bomboane Bucuria fabricate in cea mai mare intreprindere producatoare de produse de cofetarie din Republica Moldova. Dupa ce ne delectam cu mirosul bland de ciocolata, pornim spre Bucuresti, pe directia Chisinau – Albita – Husi – Barlad – Buzau, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 21.

Rezervarea locului se face prin achitarea unui avans de 200RON/persoana sau prin achitarea integrala a evenimentului, pana pe data de 15 ianuarie, in limita locurilor disponibile. A doua transa de 340RON/persoana trebuie achitata pana pe 31 ianuarie. Plata se face in cel mult 4 zile de la plasarea comenzii.

BINE DE STIUT

MONEDA LOCALA: platile in Republica Moldova se fac in moneda locala Leu Moldovenesc. Va recomandam sa schimbati Lei Moldovenesti din Bucuresti, intrucat timpul nu ne permite sa facem opriri pentru schimb valutar.

ACTE NECESARE: carte de identitate (CI) in termen de valabilitate sau pasaport valabil inca 6 luni de la intoarcerea in tara.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Ministerul Afacerilor Externe.

Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

Minorii care nu calatoresc insotiti de ambii parinti trebuie sa prezinte la vama documentele din care sa rezulte acordul unuia dintre parinti sau al ambilor parinti, dupa caz. Pentru o mai mare operativitate este bine sa aveti si o fotocopie a documentelor ce poate fi oprita la vama.
In cazul in care copiii nu sunt insotiti de niciunul dintre parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta si Certificat de cazier judiciar.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Politiei de Frontiera.

 

ECHIPAMENT: haine lejere si rucsac.

CAZARE Iris Hotel****, localizat in Chisinau, cazare in camere de 2 locuri.

IMPORTANT

  • orele sunt estimative si depind de timpul de asteptare din Vama
  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il gasesti in e-mailul cu factura)
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalul evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi la nr. 0748.657.791
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

 

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Gabriela Munteanu

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

 

Te asteptam cu drag,
Echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

540 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport
  • 2 nopti de cazare cu mic dejun la Hotel Iris****
  • Ghid Autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist
  • Apa, cafea, ceai
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa acces Festival Underland (62 RON/persoana, echivalentul a 250 lei moldovenesti)
  • Taxa acces Orheiul Vechi (10 lei moldovenesti/persoana)
  • Ghid local pentru ambele zile (10 RON/persoana)
  • Alte mese sau cheltuieli personale
  • Asigurarea medicala (optionala).

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include”.

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

 Plecare: sambata, 28 februarie, ora 06:00, Piata Unirii

Intoarcere: duminica, 1 martie, in jurul orei 21

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minim 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte.Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2019 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account