Festivalul narciselor si Tara Fagarasului

DATA

sambata, 16 mai 2020

duminica, 17 mai 2020

PRET

360 lei

DISPONIBILITATE

41 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 15 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

In mai mergem la Poiana Narciselor, locul fermecat in care milioane de flori infloresc formand un covor parfumat si luam parte la sarbatoarea campeneasca veche de mai bine de un secol. 

Vezi mai jos intregul itinerariu ⬇

Ziua 1 – sambata, 16 mai

Dimineata plecam din Bucuresti pe ruta DN1 – Ploiesti – Paraul Rece – Fagaras

Primul obiectiv este Cetatea Fagarasului, unul dintre cele mai frumoase castele din lume, potrivit jurnalistilor americani de la Hopper. Cea mai impotanta atractie pentru turistii straini este garda formata din 10 strajeri ale caror costume sunt copii fidele ale pedestrasilor din secolul al XVII-lea.

Lasam in urma acest loc istoric si servim pranzul la unul dintre restaurantele din zona.

In continuare mergem la Abatia Cisterciana Carta, unica manastire cisterciana din Romania care dateaza din anul 1202. De-a lungul timpului biserica a fost distrusa si refacuta in mai multe randuri realizandu-se astfel imbinarea dintre stilul gotic timpuriu cu cel romanic. Cistircienii sunt reprezentantii unui ordin calugaresc catolic care isi construiau manastirile in zone izolate si mlastinoase asumandu-si un stil de viata auster. Ordinul a fost desfiintat de Matei Corvin dupa ce calugarii atrasi de viata luxoasa s-au lepadat de credinta.

Ne indreptam spre Pastravaria Albota ⭐⭐⭐⭐ unde ne cazam in camere de 2 persoane, socializam si ne incarcam bateriile pentru a doua zi. Doritorii pot pescui contra-cost, se pot plimba cu bicicleta sau isi pot antrena concentrarea si indemanarea la o sesiune de tir cu arcul. Hotelul ne pune la dispozitie terenuri artificiale de tenis, volei, handbal, fotbal precum si sauna pentru cei care doresc sa se relaxeze. Informatii detaliate despre costurile acestor activitati sunt mai jos la rubrica „Pretul evenimentului nu include”.

Ziua 2 – duminica, 17 mai

Dis de dimineata servim micul dejun si porim spre herghelia Sambata de jos infiintata in anul 1874, avand in prezent 300 de capete de cabalina de rasa lipitana. Aici doritorii pot calari, se pot plimba cu trasura (contra-cost) sau pot admira Castelul Brukenthal, aflat in cadrul complexului, edificiu declarat monument de arhitectura ce face parte din patrimoniul national.

Itinerariul ne poarta pasii spre Vad unde admiram unul dintre cele mai frumoase si gingase peisaje din lume, un tablou natural desavarsit pe care fiecare ar trebui sa il vada macar o data in viata: poiana de narcise. Este un fenomen aparte cu care ne putem mandri, Romania avand cea mai mare rezervatie de acest fel din lume. Aici are loc Festivalul Narciselor, sarbatoare campeneasca la care tinerii din Vad si din satele invecinate imbraca straie populare si se intrec in traditii si jocuri demult uitate.

Existenta florilor depinde de conditiile meteo precum si de factori independenti de noi.

Dupa 4 ore de distractie si voie buna, lasam in urma festivalul, mergem pe jos pana la autocar si plecam spre Bucuresti pe ruta  Sinca Noua -Rasnov – Sinaia, urmand sa ajungem in jurul orei 21.

INSCRIERE

Rezervarea locului se face prin achitarea unui avans de 160 lei sau prin achitarea integrala a evenimentului, pana pe data de 15 martie, in limita locurilor disponibile. A doua transa, de 200 lei, trebuie achitata pana pe data de 15 aprilie.

Pentru plata avansului, comanda se plaseaza folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank”.

ECHIPAMENT: haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo.

CAZARE:Ne vom caza la Pastravaria Albota⭐⭐⭐⭐ in camere de 2 locuri.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalul evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rugam sa ne contactezi la nr. 0748.657.791
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Tony Fanica

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

 

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

360 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul
  • O noapte de cazare cu mic dejun la Pastravaria Albota ⭐⭐⭐⭐
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist
  • Apa, cafea
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru persoanele care sunt pentru prima data in excursie cu Hai sa socializam!

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa de vizitare Abatia Cisterciana Carta  (5 lei/persoana)
  • Taxa de vizitare Sambata de Sus (12 lei/persoana)
  • Plimbare cu trasura – o ora (40 lei/persoana)
  • Echitatie (10 lei/persoana)

La Pastravaria Albota doritorii au la dispozitie urmatoarele activitati:

  • Pescuit (5 lei/ora/persoana – pestele prins se plateste la kg)
  • Inchiriere bicicleta (10 lei/ora/persoana)
  • Teren artificial tenis/fotbal/volley/handbal (50 lei /ora)
  • Tir cu arcul (15 lei/30 min/persoana)
  • Sauna (25 lei/2 ore/persoana)

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 15 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: 16 mai, ora 07:00, parcarea centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: 17 mai, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account