Excursie pentru copii la Fabrica de Globulete

DATA

sambata, 5 decembrie 2020

PRET

125 lei

DISPONIBILITATE

39 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Hai sa socializam intr-o excursie de neuitat pentru copii unde ne vom bucura de magia iernii la Fabrica de Globulete!

Vino si tu cu cei mici si hai sa le oferim o experienta de neuitat la Fabrica de Globulete. Vom vizita zone superbe in judetul Arges si vom invata despre procesul de fabricare al globuletelor de Craciun. Distractia si socializarea sunt garantate.

Vezi mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

Dimineata pornim voiosi pe directia A1 – Pitesti – Domnesti – Corbii de Piatra. 

Primul obiectiv de pe lista noastra este Manastirea Corbii de Piatra, ansamblu rupestru ce dateaza din secolul XIV. Manastirea este sapata in piatra la baza unui perete imens de stanca inalt de 30 de metri ce cu siguranta ii va incanta pe cei mici. Aici aflam despre istoria locului si invatam lucruri noi. Si cum nu ii putem dezamagi pe copilasi care cu siguranta sunt dornici de aventura, odata ce terminam de vizitat ansamblul manastirii pornim veseli catre o serie de trepte ce ne vor purta pana in varful blocului de stanca inalt de 30 de metri. Odata ajunsi sus, ne de bucuram o panorama superba a comunei Corbi si a dealurilor impadurite din zona.

Continuam aventura noastra si ne indreptam plini de energie catre Uriasul Pietrificat. O structura cu o lungime de peste 7 m ce seamna cu trupul unui gigant mumificat. Legenda spune ca in timpuri stravechi la Corbii de Piatra au existat giganti ce traiau in zonele stancoase din comuna. Se pare ca unul dintre acestia a cazut in timpul unui potop si poate fi vazut si in zielele noastre. Suntem curiosi sa aflam continuarea legendei Uriasului ce ne este povestita de catre ghid si admiram maretia structurii. Facem cateva fotografii si plecam catre urmatoarea noastra destinatie.

Fabrica de Globulete

Dupa putin timp petrecut in autocar la povesti, cantece si jocuri ajungem in Curtea de Arges unde vizitam Fabrica de Globulete. Pasim nerabdatori din autocar si ne indreptam spre fabrica unde urmarim procesul de fabricare a globuletelor de Craciun si invatam lucruri inedite. Tot aici, fiecare micut poate pleca acasa cu un glob personalizat care sa ii aduca aminte de minunata noastra aventura. Fotograful nostru se va asigura ca fiecare va primi cate o fotografie, in format digital, cadou cu sania si renii lui Mos Craciun, lucru ce cu siguranta le va pune un zambet pe buze celor mici.

Ne luam la revedere de la Fabrica de Globulete si plecam catre Pitesti. Aici vizitam Muzeul Judetean Arges unde invatam despre istorie, natura si arta. Exploram Sectia de Arta Plastica si Arta Naiva si Expozitia „Flori de Mina”.

Ne plimbam prin centrul orasului unde avem timp liber pentru joaca si distractie.

Odata incheiata aventura ne indreptam spre casa unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 21.

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare,  in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos, cu pauza de masa pe traseu. Iti recomandam sa ai un rucsac pregatit cu alimente, apa, dulciuri.

ECHIPAMENT NECESAR: pantofi sport, haine lejere adecvate pentru conditiile meteo si rucsac.

PAUZA DE MASA: NU vom avea timp liber pentru a servi masa de pranz asa ca iti recomandam sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

 Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise, precum si in spatiile deschise in zonele aglomerate.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • Observarea procesului de fabricare a globuletelor se va face privind pe fereastra dinspre exterior spre interiorul cladirii pentru a respecta masurile de siguranta impuse in contextul Sars-Cov-2.

Pentru protecție suplimentară, îți recomandăm încheierea unei asigurări storno trimițând un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii. 

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Gabriela Munteanu.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

125 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Asistent de ghid
  • Fotograf profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

Intrarile la obiectivele turistice 

  • Taxa acces Fabrica de Globulete – 10 lei/pers
  • Glob personalizat – 12 lei/pers
  • Taxa acces Muzeu Judetean Arges – Sectia de Arta Plastica si Arta Naiva – 8 lei/adult – 3 lei/copil
  • Taxa acces Muzeu Judetean Arges – Expozitia „Flori de Mina” – 7 lei/adult – 3 lei/copil

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica „Pretul evenimentului include”.

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 5 decembrie, ora 08:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 5 decembrie, in jurul orei 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account