Drumetie in Cheile Tisitei #6

DATA

sambata, 7 iulie 2018

PRET

-

DISPONIBILITATE

28 locuri libere

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

 

Ne incarcam din nou bateriile cu o doza buna de aer curat si cu peisaje superbe,la   Cheile Tisitei, din  Parcul Natural Putna-Vrancea.

Ne asteapta un traseu de o zi printre arcade de stanca, podete de lemn si natura la tot pasul, insotiti de ciripitul pasarilor si de susurul Tisitei.

Afla mai jos intregul itinerariu!

TRASEU

Sambata dimineata pornim la drum pe directia Bucuresti – Buzau – Focsani – Lepsa, unde ajungem in jurul orei 11, lasam autocarul si parcurgem aproximativ 1 km pe jos pana la intrarea in rezervatie, timp in care ne revigoram cu aerul proaspat de munte.

Traseul din Cheile Tisitei ne poarta prin vechiul amplasament al caii ferate forestiere, construit în timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial de catre germani, pentru transportul lemnului.

Odata ajunsi in rezervatie, intram in primul sector de chei, cel mai lung si mai frumos, cu falii imense de gresii,  unde drumul se strecoara printr-un culoar stancos format de Tisaru Mare si Culmea Porcului. In continuare ajungem la Cantonul Silvic Tisaru, la Altarul Tisitei, un monolit piramidal unde, daca avem noroc, vedem capre negre.

Ne continuam traseul pe langa Rapa Caprei, pe Valea Tisitei Mici, pana la o noua serie de chei, unde in scurt timp ajungem la un nou pod iar dupa cateva curbe la Tunelul Mare, de aproape 180 de metri lungime.

Cu forte proaspete, reluam pe traseul pe care am venit pentru a ajunge inapoi in satul din care am plecat, de unde ne luam la revedere de la Muntii Vrancei si pornim spre Bucuresti, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 22.30.

Inscrierile se fac prin achitarea taxei de participare pana la data de 29 iunie, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA SI ECHIPAMENT
Traseul in chei dureaza aproximativ 8 ore, are ~300 m diferenta de nivel si grad de risc scazut. Intrucat vom servi masa pe traseu, iti recomandam sa ai la tine apa si mancare (gustare, sandwich, fructe).

ECHIPAMENT OBLIGATORIU: bocanci, rucsac, pantaloni drumetie, geaca drumetie, lanterna/frontala, pelerina.
ECHIPAMENT OPTIONAL: bete trekking, parazapezi.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il gasesti in e-mailul cu factura)
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, atat timp cat nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi la nr. 0748.657.791 (Bianca Cernica)
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 

Te asteptam cu drag,
Echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

Transportul, Ghid Montan Autorizat de Ministerul Turismului, asistent de ghid, fotograf profesionist, apa, cafea si o surpriza din partea organizatorilor.

Pretul evenimentului nu include

Taxa de intrare in Rezervatia Cheile Tisitei, in valoare de 3 lei/persoana.

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: 7 iulie, ora 06:00, Piata Unirii

Intoarcere: 7 iulie, in jurul orei 22.30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
© 2018 Hai sa socializam. Toate drepturile rezervate. Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account