Drumetie montana la Diham #2

DATA

sambata, 8 decembrie 2018

PRET

120 lei

DISPONIBILITATE

31 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Incheiem anul 2018 cu o drumetie intr-un cadru alpin spectaculos, la Cabana Diham, situata la marginea unei poieni largi de sub Magura Cenusie, cu privelisti deosebit de frumoase, invaluite in liniste!

Vezi mai jos ce am pregatit!

TRASEU
Sambata dimineata pornim la drum pe traseul Bucuresti – Ploiesti – Busteni – Azuga, de aici incepand aventura noastra.

Intram pe Valea Grecului unde ne asteapta un urcus ce se termina in Saua Grecului unde vom face cunostinta cu peisajul curios de oaspeti. Dupa un scurt popas pentru a admira natura in straie de iarna, ne continuam drumul pana la Cabana Diham, unde luam pauza de masa cu cele aduse de acasa sau din meniul cabanei, in timp ce ne bucuram de aerul curat, de padure si de linistea naturii. Aici putem observa Varful Bucsoiu si Coltii Morarului in toata splenodarea lor.

Cu forte proaspete, ne pregatim de coborare pe traseul de iarna, pe care descoperim un peisaj cu totul nou in timp ce ne aventuram prin valcele, pasaje stancoase si alte minunatii ale naturii.

In continuarea traseului, intram pe drumul forestier care ne poarta catre Gura Diham, si ne indreptam spre autocar. Inainte de plecare, mai tragem odata in piept aerul tare cu miros de brazi al Bucegilor si pornim spre casa, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 20.30.

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA
Traseul montan dureaza in jur de 8 ore, are 400 m diferenta de nivel si grad de risc scazut. Iti recomandam sa ai la tine apa (pentru o buna hidratare) si mancare (gustare, sandwich, fructe) pentru pauzele de pe traseu. Vom putea servi masa si la Cabana Diham.

ECHIPAMENT OBLIGATORIU: bocanci, rucsac, lanterna/frontala, pantaloni drumetie, geaca drumetie, tricou/ri de schimb.
ECHIPAMENT OPTIONAL: bete trekking.

IMPORTANT

  • traseul se poate schimba in functie de sugestiile Salvamontului
  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il gasesti in e-mailul cu factura)
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, atat timp cat nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi la nr. 0748 657 791 (Bianca Cernica)
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

 

 

 

Te asteptam cu drag,
Echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

120 lei

Pretul evenimentului include

Pretul evenimentului nu include

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: 8 decembrie, ora 06:00, Piata Unirii

Intoarcere: 8 decembrie, in jurul orei 20.30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia cu minimum 14 zile calendaristice inainte de data plecarii, neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2018 Hai sa socializam. Toate drepturile rezervate. Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account