Cucerim Varful Vihren

DATA

vineri, 30 august 2019

duminica, 1 septembrie 2019

PRET

590 lei

DISPONIBILITATE

44 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Pentru toti iubitorii de munte, natura si peisaje minunate,  in august ne asteapta prima editie a drumetiei pe Varful Vihren, al doilea cel mai inalt varf montan din Bulgaria (2914 m)

ziua 1 – vineri, 30 august

Plecam din Bucuresti la ora 6 pe traseul Giurgiu – Plevna – Sofia – Bansko.

Primul obiectiv al zilei este Pestera Prohodna, una dintre cele mai spectaculoase pesteri din Bulgaria. Aceasta mai poarta numele de Ochii (lui Dumnezeu) sau Oknata, datorita celor doua goluri alungite, in forma de ochi, din tavanul pesterii.

Vom lua pranzul la unul dintre popasurile de pe traseu.

Seara ajungem in Bansko unde ne cazam la Hotel Casa Karina, situat la poalele muntilor Pirin.

Drumul cu autocarul dureaza aproximativ 9 ore cu tot cu pauze si poate varia in functie de trafic si de timpul de asteptare la punctul de trecere al frontierei, atat la dus cat si la intors.

ziua 2 – sambata,31 august

Dis-de-dimineata, servim micul dejun, ne urcam in autocar si pornim spre Cabana Banderitsa, situata la 15 km distanta. Lasam autocarul, intram pe traseu si incepem aventura! 🙂

Inaintam spre Cabana Vihren (1950 m) si ne continuam drumul spre varf urmand marcajele rosii. Privelistea de sus este impresionata, putem admira cele mai inalte varfuri din masivul Pirin precum si cateva lacuri superbe. Aici facem pauza de masa si multe poze 🙂

Pentru retur abordam acelasi traseu, ne urcam in autocar la Cabana Banderitsa si ne indreptam spre hotel.

Seara, cei care doresc, se pot destinde la barurile sau restaurantele din zona sau pot merge la petreceri organizate, Bansko oferind o varietate de cluburi de noapte in care distractia poate continua pana dimineata. De asemenea ne putem relaxa la piscina interioara a hotelului pana la ora 21.

ziua 3 – duminica, 1 septembrie

Dupa micul dejun pornim catre Bucuresti, unde urmeaza sa ajungem in jurul orei 18:30

Inscrierea la eveniment se face prin achitarea taxei de participare, pana la data de 30 iulie, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul pe munte dus-intors dureaza in jur de 8-9 ore (cu pauze de aproximativ 10 minute la o ora de mers pentru hidratare, mancare, nevoi fiziologice, poze etc).

Diferenta de nivel: 1100 m

Grad de risc: mediu.

Iti recomandam sa ai la tine apa (pentru o buna hidratare) si mancare (gustare, sandwich, fructe) pentru pauzele de pe traseu.

Obligatoriu: bocanci, pantaloni drumetie, geaca drumetie, tricou/ri de schimb, rucsac, lanterna/frontala, pelerina
Echipament optional: bete trekking

BINE DE STIUT

MONEDA LOCALA: platile in Bulgaria se fac in moneda locala Leva. Va recomandam sa schimbati Leva din Bucuresti, intrucat timpul nu ne permite sa facem opriri pentru schimb valutar.

ACTE NECESARE: carte de identitate (CI) in termen de valabilitate sau pasaport valabil inca 6 luni de la intoarcerea in tara. Copiii sub 18 ani care calatoresc singuri sau doar cu unul dintre parinti, vor trebui sa prezinte la vama acordul parental al ambilor parinti sau al celui care nu insoteste minorul (dupa caz), obtinut la notariat, sau hotarare de divort definitiva in care i-a fost incredintat minorul, sau certificat de deces; in cazul in care copiii nu sunt insotiti de parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta cazier juridic. Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.

Recomandam asigurare medicala pentru calatorie. Inainte cu cateva saptamani vom posta de grupul de Facebook o oferta de grup pentru asigurare.

CAZARE:Ne vom caza la Hotel Casa Karina ⭐⭐⭐⭐ in camere de doua persoane.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail)
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalul evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 14 zile inainte
  • pentru situatii speciale, te rugam sa ne contactezi la nr. 0748.657.791 (Sindile Oana)
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru 
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/

Te asteptam cu drag,
Echipa Hai sa socializam!

Te asteptam cu drag,
Echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

590 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport
  • Doua nopti de cazare cu mic dejun la  Hotel Casa Karina⭐⭐⭐⭐
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist
  • Apa, cafea
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!

Pretul evenimentului nu include

  • Asigurarea medicala (optionala)
  • 3-4 leva, accesul la Pestera Prohodna

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: 30 august, ora 6:00, Piata Unirii

Intoarcere: 1 septembrie, in jurul orei 18:30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2019 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
sau

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?