Cucerim Varful Baiul Mare #2

DATA

sambata, 12 septembrie 2020

PRET

-

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

Luna septembrie ne surprinde cu prima editie a drumetiei in muntii salbatici si neumblati ai Baiului ­čÖé Hai sa cucerim Varful Baiul Mare!

Dis de dimineata plecam voiosi pe ruta┬áBucuresti ÔÇô DN1 ÔÇô Ploiesti ÔÇô Azuga unde vom ajunge in jurul orei 9.

Urcam cu gondola 700 de metri pana in punctul de unde incepe traseul. Plini de energie inaintam prin gol alpin catre Varful Baiutul. Aici facem pauza de masa si admiram panorama cuprinz─âtoare care ni se deschide: partea superioara a Muntelui Cumpatu ┼či varful Baiul Mare. In sud – vest apare semet abruptul estic al Bucegilor, Bustenii cu frumoasa vale a Jepilor, iar spre nord – vest┬á observam crestele Postavarului ┼či Pietrei Mari.

Determinati, ne continuam drumul catre Varful Baiul Mare (1895 m) admirand pe parcurs Muntii Grohositului si Muntii Ciucas.

Ne intoarcem pe acelasi traseu pana in dreptul Varfului Baiutul, apoi incepem coborarea catre Busteni, unde ne asteapta autocarul.
Ajungem in Bucuresti in jurul orei 21:30.

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA
Traseul pe munte dus-intors dureaza in jur de 8 ore (cu pauze de aproximativ 10 minute la o ora de mers pentru hidratare, mancare, nevoi fiziologice, poze etc).

Diferenta de nivel: 400 m la urcare, 1100 m la coborare

Grad de risc: mediu.

Traseul are o lungime de aproximativ 18 km.

Iti recomandam sa ai la tine apa (pentru o buna hidratare) si mancare (gustare, sandwich, fructe) pentru pauzele de pe traseu.

ECHIPAMENT RECOMANDAT: bocanci, rucsac, lanterna/frontala, pantaloni drumetie, geaca drumetie, tricou/ri de schimb.
ECHIPAMENT OPTIONAL: bete trekking.

Cum te imbraci cand mergi pe munte?

 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este┬áobligatorie┬ápe toata durata deplasarii cu autocarul precum si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat┬á(link-ul grupului┬áil primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezerv─â dreptul s─â modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii;
  • in┬ácazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din┬áContractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand┬áhttp://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Dragos Badici.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam! 

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

Pretul evenimentului nu include

Urcarea cu gondola din Azuga – 20 de lei de persoana

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica ÔÇťPretul evenimentului includeÔÇŁ┬á

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 12 septembrie, ora 06:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 12 septembrie, in jurul orei 21:30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia dup─â cum urmeaz─â:
    • la evenimentele f─âr─â cazare,┬ácu minimum┬á14 zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii;┬á
    • la evenimentele cu cazare,┬ácu minimum 30 de zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii.┬á
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
├Än cazul ├«n care dreptul de retragere┬áeste exercitat cu mai pu╚Ťin de 14 zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii, ├«n cazul evenimentelor f─âr─â cazare, sau cu mai pu╚Ťin de 30 de zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii, ├«n cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate c─âtre Agen╚Ťie nu se returneaz─â ╚Öi nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca ÔÇťHai sa socializam!ÔÇŁ cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot pl─âti cu vouchere de vacan╚Ť─â (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate ├«n Rom├ónia cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, v─â rug─âm s─â lua╚Ťi leg─âtura cu urm─âtoarea agen╚Ťie de turism cu care noi colabor─âm: IVAS SERVICE SRL, Licen╚Ť─â turism nr. 1439 (Program de luni p├ón─â vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Fa╚Ť─â de pre╚Ťul afi╚Öat pe site-ul nostru, agen╚Ťia de mai sus va percepe un adaos de 10%.
┬ę 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |┬á┬áDesign: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

A╚Ťi uitat datele dvs.?

Create Account