Drumetie in Cheile Pisicii #3

DATA

duminica, 20 septembrie 2020

PRET

140 lei

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Detalii eveniment

In septembrie ti-am pregatit o drumetie minunata in Cheile Pisicii, pe poteci umbrite de stanci calcaroase ce serpuiesc pana la Poiana Vladusca­čśŐ

TRASEU

Duminica dimineata pornim la drum pe traseul Bucuresti – Ploiesti – Campina – Zarnesti, pana la poalele muntilor Piatra Craiului. Plini de energie pornim in explorare catre Cheile Pisicii.

Pornim de la Fantana lui Botorog pe traseul marcat cu cruce rosie, catre Prapastiile Zarnestilor. Continuam pentru doi kilometri si ajungem la o troita care marcheaza intrarea in Cheile Pisicii unde cotim la stanga, inaintand spre La Table. Pe masura ce ne apropiem de Poiana Vladusca, Creasta Craiului ne surade din ce in ce mai indrazneata. Trecem printre peretii de calcar alb, apropiati la 2-3 metri, pe langa grote sapate in stanca, urcam printre pietre si printre copaci cazuti, ca mai apoi sa iesim intr-un luminis.

Facem pauza de masa in Poiana Vladusca, unde ne bucuram de merindele aduse de acasa, si ne recapatam fortele.

Plini de energie, mergem pe drumul catre Poiana Grind, pe cruce galbena, ca mai apoi sa ne continuam traseul pe Drumul Fruntes marcat cu triunghi rosu pana in satul Sirnea.

Ne urcam in autocar si ne indreptam spre Bucuresti pe ruta Campulung – Targoviste – Piata Victoriei, unde vom ajunge in jurul orei 21.

Inscrierea la eveniment se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA

Traseul montan dureaza in jur de 6 ore si cu un grad de risc mediu.

Urcare 750 m, Coborâre 450m

Traseul are o lungime de aproximativ 14 km

Iti recomandam sa ai la tine apa (pentru o buna hidratare) si mancare (gustare, sandwich, fructe) pentru pauzele de pe traseu.

ECHIPAMENT OBLIGATORIU: bocanci, pantaloni drumetie, geaca drumetie, manusi, pelerina, frontala/lanterna, rucsac.
ECHIPAMENT RECOMANDAT: bete trekking, parazapezi

Cum te imbraci cand mergi pe munte?

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este┬áobligatorie┬ápe toata durata deplasarii cu autocarul precum si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.

Pentru protec╚Ťie suplimentar─â, ├«╚Ťi recomand─âm ├«ncheierea unei asigur─âri storno trimi╚Ť├ónd un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat┬á(link-ul grupului┬áil primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezerv─â dreptul s─â modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii;
  • in┬ácazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din┬áContractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand┬áhttp://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Dragos Badici

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

140 lei

Pretul evenimentului include

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa de acces in Parcul National Piatra Craiului (5 RON/persoana)
  • Alte mese sau cheltuieli personale.

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica ÔÇťPretul evenimentului includeÔÇŁ┬á

Loc de intalnire

Plecare: 20 septembrie, ora 06:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: 20 septembrie, in jurul orei 21.00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia dup─â cum urmeaz─â:
    • la evenimentele f─âr─â cazare,┬ácu minimum┬á14 zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii;┬á
    • la evenimentele cu cazare,┬ácu minimum 30 de zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii.┬á
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
├Än cazul ├«n care dreptul de retragere┬áeste exercitat cu mai pu╚Ťin de 14 zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii, ├«n cazul evenimentelor f─âr─â cazare, sau cu mai pu╚Ťin de 30 de zile calendaristice ├«nainte de data plec─ârii, ├«n cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate c─âtre Agen╚Ťie nu se returneaz─â ╚Öi nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca ÔÇťHai sa socializam!ÔÇŁ cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot pl─âti cu vouchere de vacan╚Ť─â (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate ├«n Rom├ónia cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, v─â rug─âm s─â lua╚Ťi leg─âtura cu urm─âtoarea agen╚Ťie de turism cu care noi colabor─âm: IVAS SERVICE SRL, Licen╚Ť─â turism nr. 1439 (Program de luni p├ón─â vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Fa╚Ť─â de pre╚Ťul afi╚Öat pe site-ul nostru, agen╚Ťia de mai sus va percepe un adaos de 10%.
┬ę 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |┬á┬áDesign: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

A╚Ťi uitat datele dvs.?

Create Account