Belgrad, Zagreb si perla Croatiei #2

DATA

miercuri, 9 septembrie 2020

luni, 14 septembrie 2020

PRET

1350 lei

DISPONIBILITATE

32 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

In septembrie ti-am pregatit un circuit de neuitat, 3 tari in 5 zile si o multime de prieteni noi care te asteapta sa descoperiti impreuna locuri inedite!

Ziua 0 – miercuri, 9 septembrie

Plecam seara pe directia Bucuresti – Pitesti – Craiova – Dr. Turnu Severin – Belgrad.

Drumul cu autocarul dureaza aproximativ 13 ore cu tot cu pauze si poate varia in functie de trafic si de timpul de asteptare la punctul de trecere a frontierei, atat in prima cat si in ultima zi.

Ziua 1 – joi, 10 septembrie

In jurul orei 9 ajungem in Belgrad si facem o pauza de cafea ca mai apoi sa ne imbarcam intr-un tur al orasului cu autocarul

Ne bucuram de o priveliste panoramica asupra orasului admirand Palatul alb, una dintre cele mai exceptionale constructii din Belgrad, Mausoleul lui Tito, Piata Republicii, dupa care vizitam fortareata Kalemegdan si Templul Sfantului Sava.

Luam pauza de masa, dupa care plecam spre Hotel Royal Inn ⭐⭐⭐⭐ unde ne cazam si ne reincarcam bateriile dupa bunul plac.

Seara ne imbarcam intr-o croaziera pe Dunare, socializam si servim cina la bordul imbarcatiunii intr-un cadru feeric.

Ziua 2 – vineri, 11 septembrie

Dupa micul dejun, ne decazam si pornim spre Bihac, unde ne cazam la hotel Opal Exclusive ⭐⭐⭐⭐ si servim cina.

In a doua zi drumul cu autocarul dureaza aproximativ 10 ore cu tot cu pauze si poate varia in functie de trafic si de timpul de asteptare la punctul de trecere a frontierei.

Ziua 3 – sambata, 12 septembrie

Dis-de-dimineata, dupa un mic dejun gustos ne indreptam spre Parcul National Lacurile Plitvice, cel mai vechi parc din Europa de sud-est, un monument al naturii si o adevarata emblema a Croatiei. Aici ne relaxam in jur de 8 ore luand la pas traseele amenajate pe malurile a 16 lacuri cu apa de culoarea smaraldului si pe langa cele 92 de cascade.

Lasand in urma aceasta perla turistica a Croatiei, ne urcam in autocar si ne indreptam catre Zagreb, unde ne vom caza la  Hotel Laguna⭐⭐⭐.

Ziua 4 – duminica, 13 septembrie

Cu bateriile incarcate, dimineata pornim intr-un tur de Zagreb, o capitala europeana cu o multitudine de atractii turistice si muzee inedite!

Primul obiectiv este cimitirul Mirogoj. Recunoscut ca fiind unul dintre cele mai frumoase cimitire din Europa, Mirojog a fost conceput la sfarsitul secolului 19, inceputul secolului 20 si este in acelasi timp, o galerie in aer liber unde putem admira statui si arcade impresionante foarte vechi.

Ne continuam turul si vizitam doua asezari istorice Kaptol si Gradec, reprezentand pietrele de temelie ale orasului. In Kaptol descoperim cea mai mare catedrala din Croatia si admiram magazinul pitoresc al fermierilor, Dolac. Urcam dealul pe cea mai boema straduta din Zagreb, pana la Gradec, unde vom patrunde in inima orasului vechi prin poarta medievala foarte bine pastrata, The Stone Gate.

Aici descoperim centrul puterii politice din Croatia, Parlamentul si cladirile guvernamentale, dar si Biserica Sfantului Mark cu faimosul sau acoperis colorat, Biserica Sfantul Catharine cu arhitecutra sa in stil baroc si turnul Lotrscak care dateaza inca din secolul 13.

Pentru a ajunge la urmatorul obiectiv al turului, piata Ban Jelacic, vom folosi funicularul din Zagreb, cel mai scurt funicular din Europa, construit in anul 1890.

Dupa ce servim masa de pranz, ne urcam in autocar si ne indreptam catre Belgrad, unde ne cazam la hotel Royal Inn ⭐⭐⭐⭐.

Ziua 5 – luni, 14 septembrie

Dupa micul dejun ne decazam si pornim cu autocarul spre Bucuresti unde vom ajunge in jurul orei 21. Pe traseu facem pauza de masa in Drobeta-Turnu Severin.

INSCRIERE 

Inscrierea se face prin achitarea unui avans de 300 RON/persoana sau prin achitarea integrala a evenimentului,  in limita locurilor disponibile. Urmatoarea transa de 600 RON/persoana trebuie achitata pana la 9 iulie. Diferenta de 450 RON/persoana trebuie achitata pana la data de 9 august.

Pentru plata avansului, comanda se plaseaza folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank”.

BINE DE STIUT 

MONEDA LOCALA:

  • Serbia: Dinar sarbesc (1 leu = 25 RSD)
  • Croatia: Kuna croata (1 leu = 1.6 HRK)

ACTE NECESARE:

Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Serbia pentru perioade de sedere de maxim 90 de zile. La intrarea pe teritoriul Serbiei cetatenii straini trebuie sa faca dovada mijloacelor suficiente de intretinere pe durata sederii in acest stat si pentru returnarea in tara de origine sau pentru continuarea calatoriei, precum si a existentei unei asigurari medicale de calatorie valabile pe durata sederii in Serbia, respectiv a tranzitarii acestei tari. Cetatenii romani pot calatori in Republica Serbia si in baza cartii de identitate valabile pentru o perioada de sedere de maximum 90 de zile intr-un interval de 180 de zile.

Cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare in Republica Croatia. Cetatenii romani pot intra si rezida pe teritoriul Republicii Croatia, pentru o perioada maxima de 90 de zile intr-un interval de 6 luni, in baza unui pasaport valabil sau a unei carti de identitate valabile.

Conditii de intrare in Bosnia: Cetatenii romani, posesori ai oricarui tip de pasaport emis de autoritatile romane sau a unei carti de identitate romanesti sunt exceptati de la necesitatea obtinerii vizei pentru sederi de pana la 90 de zile intr-o perioada de 180 de zile pe teritoriul acestui stat. Este necesar ca documentul de calatorie utilizat (carte de identitate sau pasaport) sa aiba o valabilitate de 3 luni peste perioada declarata de sedere pe teritoriul acestui stat.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Ministerul Afacerilor Externe.

Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.
Minorii care nu calatoresc insotiti de ambii parinti trebuie sa prezinte la vama documentele din care sa rezulte acordul unuia dintre parinti sau al ambilor parinti, dupa caz. Pentru o mai mare operativitate este bine sa aveti si o fotocopie a documentelor ce poate fi oprita la vama.
In cazul in care copiii nu sunt insotiti de niciunul dintre parinti, adultul care-i insoteste, va prezenta si Certificat de cazier judiciar.

Pentru toate informatiile, recomandam consultarea website-ului Politiei de Frontiera.

ASIGURARE MEDICALA:

Asigurarea medicala pentru calatorie este obligatorie. Inainte cu cateva saptamani de eveniment, vom face o recomandare pentru cei interesati.

CAZARE:

Cazarea se face in camere de doua locuri

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul precum si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • La excursiile in afara tarii, inainte de imbarcare, se va asigura masurarea temperaturii cu dispozitive tip termoscanner pentru fiecare participant. Se va refuza imbarcarea persoanelor cu o temperatură >37,3°C si li se va recomanda sa consulte de urgenta medicul de familie.
  • In plus fata de ceea ce prevede legea, la urcarea in autocar, fiecare participant va primi cate un servetel antibacterian.

IMPORTANT 

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalul evenimentului;
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 14 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 9:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism poate fi verificata accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Gabriela Munteanu

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

1350 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul
  • 4 nopti de cazare in camere de 2 locuri cu mic dejun inclus
  • Ghid Autorizat de  Ministerul Turismului 
  • Fotograf profesionist
  • Apa, cafea
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

  • Ghid local in limba engleza Belgrad – 2 euro/persoana
  • Taxa acces Plitvice – 250 kuna (aproximativ 160 lei) /persoana
  • Ghid local in limba engleza Plitvice –  35 kuna (aproximativ 23 lei) /persoana
  • Ghid local in limba engleza Zagreb – 3 euro/persoana
  • Transport cu funicularul – 5 kuna (aproximativ 3 lei)/persoana
  •  Asigurarea medicala (obligatorie) – aproximativ 20 de lei / persoana

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 20 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: 9 septembrie, ora 23:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: 14 septembrie, in jurul orei 21

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Din pacate, nu lucram cu vouchere de vacanta.
© 2020 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Please check the Pop-up.
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account