Weekend la Balea Lac si Tara Fagarasului #2

DATA

sambata, 27 februarie 2021

duminica, 28 februarie 2021

PRET

-

DISPONIBILITATE

1 locuri libere

Nu se mai pot face rezervari

Detalii eveniment

Iti doresti un weekend de neuitat in care sa explorezi locatii superbe din care sa te intorci cu fotografii exceptionale? Ai noroc!

Ti-am pregatit 2 zile in cele mai pitoresti locuri din Romania, asa ca hai cu noi intr-o escapada la Balea Lac si Tara Fagarasului!

TRASEU

ZIUA 1 – sambata, 27 februarie

Plecam din Bucuresti pe traseul Ploiesti – Paraul Rece – Balea Cascada. De aici urcam cu telecabina pana la Balea Lac, unde luam pranzul (consumatia nu este inclusa in pret). Totodata, ne incarcam bateriile privind relieful modelat de ghetarii montani, de o frumusete austera.

Ne indreptam spre Pastravaria Albota ⭐⭐⭐⭐ unde ne cazam in camere de 2 persoane.

Seara doritorii pot lua cina, socializam si ne incarcam bateriile pentru a doua zi.

ZIUA 2 – duminica, 28 februarie

Dis de dimineata luam micul dejun si porim spre herghelia Sambata de jos , infiintata in anul 1874, avand in prezent 300 de capete de cabalina de rasa lipitana. Aici vom vizita muzeul si vom admira Castelul Brukenthal, aflat in cadrul complexului. Edificiul a fost declarat monument de arhitectura ce face parte din patrimoniul national.

Urmatoarea oprire este la Manastirea Brancoveanu, situata la poalele Muntilor Fagaras, la o altitudine de peste 600 de metri. Aici ne reculegem vreme de o ora si ne plimbam prin gradinile decorative cu ape curgatoare si pe malul lacului din incinta complexului monahal.

Lasam in urma acest loc pitoresc si ne indreptam spre Fagaras, unde avem timp liber vreme de 2 ore pentru a lua pranzul si a descoperi imprejurimile. Profitam de aceasta ocazie si iti reamintim sa urmaresti evenimentul pe Facebook, unde vom posta fotografii si filmulete cu peisajele si obiectivele turistice din aceasta zona. Apoi urmeaza sa vizitam Cetatea Fagarasului. Aceasta reprezinta unul dintre cele mai frumoase castele din lume, potrivit jurnalistilor americani de la Hopper. Cea mai impotanta atractie pentru turistii straini este garda formata din 10 strajeri ale caror costume sunt copii fidele ale pedestrasilor din secolul al XVII-lea.

Dupa un weekend plin de activitati si de veselie, plecam spre Bucuresti unde ajungem in jurul orei 22:30.

❗❗ Obs: in cazul in care nu functioneaza telecabina in prima zi din cauza conditiilor meteo nefavorabile, itinerariile celor doua zile se vor inversa. Daca nici in a doua zi nu se poate urca cu telecabina, ne indreptam spre Sibiu unde servim pranzul si vizitam Muzeul Astra.

INSCRIERE

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare, in limita locurilor disponibile.

CAZARE

Ne vom caza la Pastravaria Albota in camere de 2 locuri.

Pentru acest eveniment exista si posibilitatea cazarii in camere single (cu plata unui supliment). In cazul in care doriti mai multe detalii este necesar sa contactati agentia.

Locurile in camere se vor ocupa in ordinea achitarii avansului. Pentru asta este necesara inscrierea in tabelul de cazare publicat in grupul de facebook dedicat acestui eveniment. Nu ne asumam raspunderea pentru persoanele care au achitat dar nu au accesat tabelul in timp util pentru a-si ocupa locul dorit. 

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos.

ECHIPAMENT: pantofi sport, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo.

PAUZA DE MASA: In prima zi vom avea timp liber la Balea Lac pentru a lua masa de pranz (consumatia nu este inclusa in pret). Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. 

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise, precum si in spatiile deschise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • Pe traseele montane se vor forma grupuri de cel mult 10 persoane.
  • Vizitarea obiectivelor turistice se va face in grupuri de cel mult 6 persoane. 

Pentru protecție suplimentară, îți recomandăm încheierea unei asigurări storno trimițând un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii. 

Nu-ti face griji, ne-am gandit ca in cazul unor situatii exceptionale, daca evenimentul se anuleaza sau se reprogrameaza, din cauza restrictiilor de circulatie impuse de lege, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

IMPORTANT:

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pe toata durata desfasurarii evenimentului, respectarea normelor de distantare impuse de reglementarile legale in vigoare cu privire la prevenirea raspandirii infectiei cu virusul Covid 19, sunt obligatorii;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism si atestatele ghizilor pot fi verificate accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Tony Fanica.

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa, acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

-

Pretul evenimentului include

Pretul evenimentului nu include

  • Supliment camera single 160 lei/persoana (optional, in limita disponibilitatii)
  • Cina din prima seara
  • Taxa acces herghelia Sambata de Jos – 12 lei/persoana
  • Cetatea Fagarasului (adulti – 15 lei / elevi, studenti, pensionari – 7 lei)
  • Telecabina Balea dus-intors – 70 ron/adult, 30 ron/copil
  • Alte mese sau cheltuieli personale
  • Asigurarea medicala/storno (optionala)

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica „Pretul evenimentului include” 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Nu se mai pot face rezervari

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 27 februarie, ora 6, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: duminica, 28 februarie, in jurul orei 21:30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte. Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare. Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2021 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account