Activitati pentru copii la Fabrica de Globulete⭕

DATA

sambata, 11 decembrie 2021

PRET

130 lei

DISPONIBILITATE

17 locuri libere

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Detalii eveniment

Am pregatit o excursie de neuitat cu activitati pentru copii pornind din Bucuresti. Copiii se vor bucura de magia iernii la Fabrica de Globulete 

Tu stii de ce au aparut globuletele? Inainte se impodobea bradul cu mere si nuci. Intr-un orasel din Germania, un muncitor la fabrica de sticla a ramas fara podoabe pentru brad. Pentru a nu dezamagi copiii, el a facut globuri din sticla colorata in forma de mere si nuci. 

Haideti sa aflati mai multe! Cu siguranta copiii vor fi fascinati de procesul de fabricare al globuletelor de Craciun. Experientele raman toata viata, cadourile nu. 

Vezi mai jos intregul itinerariu. 

TRASEU 

Dimineata pornim voiosi pe A1 in directia Pitesti – Curtea de Arges. Vom avea activitati pentru copii la: Fabrica de Globuri, Manastirea Corbii de Piatra, Uriasul Pietrificat, Planetarium Pitesti si ceva timp liber in centrul Pitestiului inainte de a ne intoarce la Bucuresti.

Ajungem la Fabrica de Globuri din Curtea de Arges. Aici începe povestea. Piticii vor observa procesul de prelucrare a sticlei in globulete si arta decorarii manuale a acestora. Ca suvenir se pot cumpara globulete personalizate. 

De la procesul de prelucrare in sticla mergem la o manastire sculptata in piatra. La baza unui perete imens de stanca este sapata Manastirea Corbii de Piatra. Copiii vor avea ocazia sa urce la inaltime ca Jack pe vrejul de fasole. Sunt trepte care duc direct in varful blocului de stanca de 30 de metri. Odata ajunsi sus, isi pot lasa imaginatia sa zboare. Este o panorama superba a comunei Corbi si a  dealurilor impadurite din zona. 

Exact ca in povestea lui Jack, vom merge mai departe sa intalnim un urias. Uriasul Pietrificat are 7 m lungime si seamana cu trupul unui gigant mumificat. Legenda spune ca in timpuri stravechi la Corbii de Piatra au existat giganti ce traiau in zonele stancoase din comuna. Se pare ca unul dintre acestia a cazut in timpul unui potop si poate fi vazut si in zilele noastre. Sunteti curiosi sa aflati continuarea? O aflati de la ghid la fata locului. 

Credeai ca vom urca doar pana aici? Nici gand, vom ajunge in galaxie la Planetarium Pitesti. Copiii se vor simti ca astronautii plutind printre stele. 

Revenim pe Pamant si continuam cu alte activitati pentru copii pana sa ajungem in Bucuresti. Ne plimbam prin centrul orasului Pitesti unde avem timp liber pentru joaca si distractie. 

Odata incheiata aventura ne indreptam din Pitesti spre Bucuresti pe directia A2. Vom ajunge in jurul orei 21. 

Inscrierea se face prin achitarea taxei de participare,  in limita locurilor disponibile.

CONDITIE FIZICA 

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos, cu pauza de masa pe traseu. Iti recomandam sa ai un rucsac pregatit cu alimente, apa, dulciuri. 

ECHIPAMENT NECESAR: pantofi sport, haine lejere adecvate pentru conditiile meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASA: NU vom avea timp liber pentru a servi masa de pranz asa ca iti recomandam sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca pe traseu. Dupa vizitarea tuturor obiectivelor turistice, ajungem la Pitesti unde vom avea timp liber pentru a ne plimba sau pentru a manca.

Copiii vor veni insotiti de adulti, iar pentru copiii sub 12 ani nu este necesara prezentarea certificatului verde.

In functie de restrictiile impuse la momentul evenimentului, vizita se va face in doua sau mai multe grupuri.

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Pot participa doar persoanele care vor prezenta un certificat digital COVID valabil ce va atesta vaccinarea sau vindecarea. Inainte de urcarea in autocar va fi scanat codul QR.
  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul si in toate spatiile inchise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • Pe traseele montane se vor forma grupuri de cel mult 10 persoane.
  • Vizitarea obiectivelor turistice se va face in grupuri de cel mult 6 persoane.

Pentru protectie suplimentara, iti recomandam incheierea unei asigurari storno in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii.

Daca evenimentul se anuleaza sau se reprogrameaza, din cauza restrictiilor de circulatie, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism si atestatele ghizilor pot fi verificate accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

130 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Asistent de ghid
  • Fotograf cu aparat profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!.

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa acces Fabrica de Globulete – 25 lei/pers 
  • Glob personalizat – 14 lei/pers 
  • Fotografie in scaunul lui Mos Craciun – 15 lei/buc
  • Taxa acces Planetariu – 10 lei/adult; 5 lei/copil

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica „Pretul evenimentului include”. 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra. 

Inscrie-te acum la eveniment si primesti 10 Puncte!
Vreau sa rezerv
locuri

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 11 decembrie, ora 08:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: sambata, 11 decembrie, ora 21:00

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare minimum 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte.Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare.Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2021 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Hai sa socializam!
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account