2 zile de Canyoning la Porumbacu

DATA

sambata, 18 septembrie 2021

duminica, 19 septembrie 2021

PRET

350 lei

DISPONIBILITATE

Locuri epuizate

Detalii eveniment

Luna septembrie ne surprinde cu o noua aventura: Canyoning la Porumbacu, adrenalina si multa distractie intr-un cadru natural inedit!

Hai si tu cu gasca vesela sa ne distram pe cel mai frumos canion din sudul Transilvaniei:  Canyoning Porumbacu!

TRASEU

Vezi mai jos ce am pregatit!

Ziua 1 – sambata,  18 septembrie

Sambata in zori pornim la drum din Bucuresti pe directia  A1 – Pitesti- Sinaia – Ramnicu Valcea – Cisnadie.

Ajungem la Cetatea Cisnadioara. Localitatea a fost fondata de colonisti germani, chemati de unul dintre regii Ungariei, pentru a apara granitele regatului de valurile de cotropitori straini. La fel ca si alte cetati si asezari bisericesti din Ardeal, scopul acesteia, a fost apararea bisericii si a locuitorilor. Biserica de la cetate este cea mai veche biserica fortificata cu basilica romanica din Transilvania.

Ne reincarcam bateriile la pranz si plecam catre Cisnadie pentru a lua masa. 🙂 Mai apoi, ne indreptam spre Sibiu, un oras de suflet. Acolo vom avea timp 3 ore pentru a explora frumosul oras medieval.

Dupa ce am colindat stradutele fermecate, vom pleca spre cazarea noastra, spre Sura Mare. Acolo vom servi cina, vom socializa si ne vom pregati pentru aventura noastra la canyoning.

ZIUA 2 – duminica,  19 septembrie

Savuram un mic dejun delicios si ne pregatim de o noua zi si de aventura Canyoning.

Intrucat Canyoning-ul este un sport complex, un mix intre emotie, adrenalina, tobogane, aventura, bucurie si senzatii, activitatile trebuie structurate. Asadar, ne vom imparti in 2 grupuri a cate 25 persoane.  

Program Canyoning

Astfel, grupul A va merge in prima tura la Canyoning, iar grupul B in cea de-a doua tura. Inscrierea in prima sau o doua tura se face in tabelul postat in grupul de facebook, dupa preferinte, in ordinea inscrierii la eveniment.

De la ora 10, grupul A se va bucura de 3-4 ore de sarituri in piscine naturale, cu tobogane si multa adrenalina!

Echipati corespunzator si cu mult entuziasm la bord, dam startul distractiei! 🙂 Alaturi de prietenii de la Mares Outdoor Events vom avea parte de atentie si conditii de siguranta maxima in aventura noastra.

Vom intra in canion printr-o saritura de la aproximativ 5 metri. Nu-ti face griji, in acel loc apa este suficient de adanca astfel incat nu exista pericolul de a te lovi. Asta da avalansa de adrenalina, nu?

Vom urma cursul apei printre chei si stanci, intr-un cadru natural deosebit. Vom cobori cascadele impresionate prin sarituri, fie cu echipament specific si ne vom face amintiri pentru o viata!:)

Intre timp, grupul B viziteaza Castelul de Lut si Povestea Calendarului. Un loc deosebit in Romania, Valea Zanelor este un loc al linistii si relaxarii, un adevarat taram de basm. Acolo vom face nenumarate fotografii si amintiri, vom socializa si descoperi magia din jur.

Cum cei din urma vor fi cei dintai, incepand cu ora 13, va sosi randul celor din grupul B la distractie si balaceala. :).

Iar, cum dupa fiecare aventura e nevoie de putin repaos, cei din grupul A vor afla si ei povestesile zanelor la Castelul de Lut si Povestea Calendarului

Dupa o experienta deosebita la Canyoning si Valea Zanelor, cu gandul la aventura traita, ne indreptam spre casa.

Dupa un weekend de poveste plecam spre Bucuresti, pe ruta Fagaras – Brasov – Sinaia, unde ajungem in jurului orei 22:30.

Rezervarea locului se face prin achitarea unui avans de 200 lei sau prin achitarea integrala a evenimentului, in limita locurilor disponibile. A doua transa, de 150 lei, trebuie achitata pana pe data de 5 septembrie.

Pentru plata avansului, comanda se plaseaza folosind metodele de plata “Transfer Bancar direct” sau ”Plata cu numerar la o sucursala Libra Bank”.

CAZARE

Cazare Horeum Boutique Hotel***⭐⭐⭐ in camere de 2 locuri.

Locurile in camere se vor ocupa in ordinea achitarii avansului. Pentru asta este necesara inscrierea in tabelul de cazare publicat in grupul de facebook dedicat acestui eveniment. Nu ne asumam raspunderea pentru persoanele care au achitat dar nu au accesat tabelul in timp util pentru a-si ocupa locul dorit. 

CONDITIE FIZICA

Traseul catre obiectivele turistice va fi parcurs cu autocarul si pe jos. 

ECHIPAMENT NECESAR: costum de baie, prosop, haine lejere corespunzatoare conditiilor meteo si rucsac. 

PAUZA DE MASA: Vom avea timp liber pentru a lua masa de pranz. Iti recomandam, totusi, sa ai la tine diferite gustari (sandwich-uri, fructe etc) pentru a manca.

Masuri de precautie impuse de lege in contextul pandemiei Sars-Cov-2:

  • Purtarea mastilor este obligatorie pe toata durata deplasarii cu autocarul, in toate spatiile inchise, precum si in spatiile deschise.
  • In spatiile deschise se va pastra distanta minima de 1,5 metri fata de celelalte persoane.
  • Pe traseele montane se vor forma grupuri de cel mult 10 persoane.
  • Vizitarea obiectivelor turistice se va face in grupuri de cel mult 6 persoane. 

Pentru protecție suplimentară, îți recomandăm încheierea unei asigurări storno trimițând un email cu solicitarea ta la mihaela.butuc@insia.com in cel mult 3 zile lucratoare de la finalizarea comenzii. 

Nu-ti face griji, ne-am gandit ca in cazul unor situatii exceptionale, daca evenimentul se anuleaza sau se reprogrameaza, din cauza restrictiilor de circulatie impuse de lege, banii sa iti fie returnati in intregime sau sa ii poti folosi pentru alte evenimente.

IMPORTANT

  • obiectivul principal al evenimentului este acela de socializare, si nu turistic;
  • evenimentul se organizeaza cu minimum 30 de participanti;
  • ultimele detalii ale evenimentul vor fi postate inainte cu o saptamana in grupul de Facebook dedicat (link-ul grupului il primesti pe SMS si pe e-mail);
  • evenimentul se organizeaza indiferent de conditiile meteo, cat timp nu este pusa in pericol siguranta participantilor
  • agentia isi rezervă dreptul să modifice structura excursiei, traseul sau ordinea activitatilor, iar deciziile luate de organizatori vor avea in vedere siguranta participantilor dar si atingerea obiectivelor propuse;
  • locurile in autocar se ocupa aleatoriu, indiferent de data comenzii si se pastreaza pana la finalizarea evenimentului
  • in cazul in care evenimentul va fi anulat, persoanele care s-au inscris vor fi anuntate cu cel putin 2 zile inainte;
  • pe toata durata desfasurarii evenimentului, respectarea normelor de distantare impuse de reglementarile legale in vigoare cu privire la prevenirea raspandirii infectiei cu virusul Covid 19, sunt obligatorii;
  • pentru situatii speciale, te rog sa ne contactezi in timpul programului de Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30 la nr. 0748.657.791 (Simona Neculcea) sau pe adresa de e-mail contact@haisasocializam.ro
  • datele prezentului eveniment se completeaza cu cele din Contractul cadru ;
  • licenta de turism si atestatele ghizilor pot fi verificate accesand http://turism.gov.ro/web/autorizare-turism/;

Ghidul planificat pentru aceasta excursie este Cristina Madalina Nidelea

In cazul in care din motive obiective, ghidul nu mai poate participa , acesta va fi inlocuit de un alt ghid din echipa Hai sa socializam!

Vezi cum a fost la evenimentele anterioare

PRET / PERSOANA

350 lei

Pretul evenimentului include

  • Transport cu autocarul 🚌
  • 1 noapte de cazare cu mic dejun in camere de  locuri la Horeum Boutique Hotel***⭐⭐⭐
  • Ghid National autorizat de Ministerul Turismului
  • Fotograf profesionist 📸
  • O surpriza din partea organizatorilor pentru participantii care sunt pentru prima data intr-o excursie organizata de Hai sa socializam!   🎁

Pretul evenimentului nu include

  • Taxa participare Canyoning 3-4 ore de sarituri si tobogane: 210 lei/pers  (taxa include transportul local, ghidajul și echipament complet, igienizat și dezinfectat, plus taxele către Direcția Silvică)
  • Taxa vizitare Cetatea Cisnadioara: 8 lei/pers
  • Taxa vizitare Castelul de lut- 10 lei/pers
  • Taxa vizitare Povestea Calendarului- 20 lei/pers

Asigurare medicala/storno (optionala)

Alte mese sau cheltuieli personale

Alte cheltuieli nespecificate ca fiind incluse la rubrica “Pretul evenimentului include” 

Tarifele la obiective se pot modifica fara stirea noastra.

Loc de intalnire

Plecare: sambata, 18 septembrie, ora 06:00, Parcarea Centrala din Piata Victoriei

Intoarcere: duminica, 19 septembrie, in jurul orei 22:30

Mijloc de transport: autocar sau midi-autocar, clasificare 2 stele

Testimoniale

Anteriorul Urmatorul

Intrebari frecvente

Pentru a rezerva unul sau mai multe locuri, e necesar sa accesezi evenimentul dorit, sa apesi butonul de inscriere si sa urmezi indicatiile. Iti recomandam sa te autentifici / inregistrezi pe site, inainte de plasarea comenzii, pentru a avea acces la comanda, dupa ce o plasezi.
In procesul de comanda, dupa introducerea datelor, este necesar sa selectezi una dintre cele 3 modalitati de plata:
  • Plata online cu cardul;
  • Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
  • Plata cu numerar la orice sucursala Libra Bank, fara comision.
Pentru fiecare eveniment se creeaza un grup privat pe Facebook la care au acces doar persoanele inscrise. Linkul grupului este trimis automat pe e-mail si SMS, iar participantii trebuie sa se inscrie la acesta. Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de Facebook incepand cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
In cazul in care ai plasat comanda si nu ai efectuat plata, "Starea" comenzii tale este "In asteptare". Pentru anulare, intri in "Contul meu", sectiunea "Comenzile mele" si apesi butonul "Anuleaza", corespunzator comenzii pe care vrei sa o anulezi. Poti verifica daca anularea s-a efectuat observand "Starea comenzii" si numarul de locuri disponibile la evenimentul respectiv inainte si dupa anulare.
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
  1. Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
    • la evenimentele fără cazare, cu minimum 14 zile calendaristice înainte de data plecării; 
    • la evenimentele cu cazare, cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de data plecării. 
    Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la decizia de retragere;
  2. Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul evenimentelor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului,  in cazul in care plata s-e efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita la contact@haisasocializam.ro numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista 3 posibilitati de alocare a sumei achitate:
  1. In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca pentru evenimentul din acea perioada cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul s-a modificat sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul a scazut;
  2. Contravaloarea achitata se poate folosi pentru achizitionarea altor evenimente marca “Hai sa socializam!” cu conditia achitarii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mare, sau restituirii diferentei de bani in cazul in care pretul evenimentului dorit este mai mic;
  3. Banii se pot recupera integral in termen de 5 zile lucratoare din momentul comunicarii contului bancar, pentru returnarea contravalorii evenimentului.
In general, in cadrul evenimentelor noastre participa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, foarte sociabile si cu chef de distractie. Mergem pe ideea ca spiritul conteaza si nu varsta, asa ca am avut printre participanti persoane de la 3 la 83 de ani alaturi de care ne-am simtit foarte bine.
In cazuri exceptionale se poate plati si in ziua evenimentului, insa doar online cu cardul sau prin transfer bancar, cu asumarea riscului de a nu avea loc in cazul in care locurile au fost ocupate de alte persoane care au achitat inainte.Locul se rezerva in momentul achitarii evenimentului sau avansului, dupa caz.
Se pot plăti cu vouchere de vacanță (Sodexo, Up Romania, Edenred) doar excursiile organizate în România cu minimum o noapte de cazare.Pentru a achita cu vouchere, vă rugăm să luați legătura cu următoarea agenție de turism cu care noi colaborăm: IVAS SERVICE SRL, Licență turism nr. 1439 (Program de luni până vineri: 10.00 - 16.30) Email: ivas_service@yahoo.com Tel: 0372935790 sau la 0726565674 Față de prețul afișat pe site-ul nostru, agenția de mai sus va percepe un adaos de 10%.
© 2021 Hai sa socializam! - toate drepturile rezervate |  Design: Promocrat | Implementare: InMotion Media
Hai sa socializam!
Lista de asteptare Inscrie-te pe lista de asteptare si te vom anunta pe email daca se vor elibera locurile.
Email Nr. locuri
× WhatsApp

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account